«Ελλάς το μεγαλείο σου», για ακόμη μια φορά αναφορικά με τα όσα έρχονται στο φως για τις παραλείψεις στον ΗΣΑΠ. Η εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA» και δημοσιογράφος Νέτη Φίλια βρέθηκαν στο Μοναστηράκι και συγκεκριμένα στην έξοδο κινδύνου του αντίστοιχου σταθμού, στον οποίο εδρεύει μία... καφετέρια.
Η δημοσιογράφος βρέθηκε στον πεζόδρομο της οδού Αδριανού στο Μοναστηράκι όπου βρίσκεται μία επιχείρηση με τραπεζοκαθίσματα που λειτουργεί. Τα τραπεζοκαθίσματα έχουν απλωθεί γύρω από την έξοδο κινδύνου του σταθμού του Μοναστηρακίου.
Στο σημείο λοιπόν, βρίσκεται η πόρτα της εξόδου κινδύνου, που «βλέπει» προς τις ράγες του ΗΣΑΠ, ενώ γύρω υπάρχουν τραπέζια και καρέκλες της επιχείρησης.
Η πόρτα της εξόδου μάλιστα… είναι φρακαρισμένη, πράγμα το οποίο αυξάνει τον κίνδυνο σε περίπτωση ατυχήματος. Στην συνέχεια με προσπάθεια η πόρτα άνοιξε.
Πριν την πόρτα υπάρχει μία οριοθέτηση όπου εκεί ο ιδιοκτήτης είναι… τυπικός και δεν έχει βάλει καθίσματα.
Δεν λειτουργεί ο εξαερισμός από Μοναστηράκι έως Ομόνοια
Παράλληλα, το MEGA αποκάλυψε σήμερα το πρωί πως από το 2015 δεν λειτουργεί ο εξαερισμός από Μοναστηράκι έως την Ομόνοια. Ο Πάνος Κοντογιάννης, πρόεδρος εργαζομένων ΣΤΑΣΥ, ανέφερε σχετικά με το ζήτημα του εξαερισμού: «Είχε χαλάσει το 2015 μία μονάδα που καθαρίζει τον αέρα στην Ομόνοια, δηλαδή ο εξαερισμός του υπογείου στην πλατεία Ομόνοιας. Στις σήραγγες έχει τοποθετηθεί εξαερισμός, αλλά δεν λειτουργεί ακόμα. Το σύστημα εξαερισμού δεν έχει συνδεθεί με τον πίνακα ελέγχου που θα το έβαζε σε λειτουργία»
Σχετικά με πληροφορίες, που κάνουν λόγο ότι έχουν ξεχάσει να συνδέσουν το σύστημα του εξαερισμού με ένα καλώδιο που οδηγεί σε ένα κουμπί, το οποίο πατιέται προκειμένου να λειτουργήσει το σύστημα του εξαερισμού, επιβεβαιώθηκε από τον πρόεδρο εργαζομένων του ΣΤΑΣΥ.
Συγκεκριμένα, ανέφερε ο κ. Κοντογιάννης: «Έχουμε ένα σύστημα που χάλασε, το επισκεύασαν το 2018. Όμως, πλήρως λειτουργικό δεν είναι, και ο λόγος είναι ότι δεν έχει συνδεθεί (το σύστημα εξαερισμού) με τον πίνακα ελέγχου που θα το έβαζε σε λειτουργία».
Ο κ. Κοντογιάννης, επίσης τόνισε ότι όλα τα συστήματα θα πρέπει να δοκιμαστούν από τους εργαζόμενους και να γίνουν κι ασκήσεις, καθώς σε περίπτωση που συμβεί κάτι δεν θα είναι σε θέση να γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν.
«Ειδικά, από το Μοναστηράκι μέχρι την Αττική που είναι σήραγγα θα πρέπει να γίνουν ασκήσεις ετοιμότητας. Είμαι από το 2008 στην εταιρεία, δεν έχω κάνει ποτέ τέτοιου είδους εκπαίδευση».