Breaking news

Προσλήψεις στη ΣΤΑΣΥ
A

Στο φως νέα, αποκαλυπτική έρευνα που αφορά τις «391 βλάβες και εισροή θαλασσινού νερού από το λιμάνι του Πειραιά στη νέα γραμμή μετρό»,

Εκατοντάδες βλάβες αλλά και εισροή θαλασσινού νερού από το λιμάνι στο μετρό του Πειραιά έχουν σημειωθεί το τελευταίο διάστημα στη νεοσύστατη γραμμή 3 του Μετρό που εγκαινιάσθηκε τον Οκτώβριο του 2022.

Μάλιστα, η εισροή των υδάτων ξεκίνησε μόλις ένα μήνα μετά τα εγκαίνια, τον Νοέμβριο, γεγονός που έγινε αντιληπτό από την έντονη δυσοσμία που άρχισε να υπάρχει στον χώρο.

«Η εισροή υδάτων στο σιδηροδρομικό τούνελ που βρίσκεται ανάμεσα στους σταθμούς Πειραιά και Δημοτικό Θέατρο έκανε αισθητή την παρουσία της για πρώτη φορά λίγο μετά τα εγκαίνια, τον Νοέμβριο», διαπιστώνει το ρεπορτάζ.

«Τα λιμνάζοντα ύδατα, εκτός από την δυσοσμία, άρχισαν σύντομα να προκαλούν έντονη οξείδωση σε διάφορα μεταλλικά στοιχεία της σιδηροδρομικής επιδομής, σε σιδηροτροχιές, στρωτήρες, αλλαγές τροχιάς», αναφέρεται στην έρευνα που υπογράφει ο Άρης Χατζηγεωργίου στην ομάδα DataJournalists.

Χωρίς εξαερισμό εδώ και 8 χρόνια ο ΗΣΑΠ Ομόνοιας (!)

Εδώ και οκτώ χρόνια δεν λειτουργεί το σύστημα εξαερισμού στον σταθμό της Ομόνοιας, όπως καταγγέλλει ένας σταθμάρχης στο Σωματείο Εργαζομένων ΣΤΑΣΥ, μετά τη μεγάλη συγκέντρωση διαμαρτυρίας για τα Τέμπη, στην οποία έπεσαν στην περιοχή χημικά.

Ο πρόεδρος Εργαζομένων ΣΤΑΣΥ για τη γραμμή του ΗΣΑΠ, Πάνος Κοντογιάννης, υποστήριξε στην εφημερίδα «Τα Νέα» πως πρόκειται για κενό ασφαλείας που εντοπίστηκε πρώτη φορά το 2015 και 8 χρόνια μετά παραμένει άλυτο.

Μάλιστα, καταγγελία εργαζομένου από το 2018, που αφορούσε τη μη λειτουργία του εξαερισμού στο τμήμα της σήραγγας Μοναστηράκι - Ομόνοια, οδήγησε τον Μάρτιο του 2018 τον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών να ορίσει, στο πλαίσιο επείγουσας παραγγελίας, δύο πραγματογνώμονες για να διερευνηθεί κατά πόσο τηρούνται όσα προβλέπει ο νόμος αναφορικά με την ασφάλεια στο τμήμα της γραμμής του ΗΣΑΠ από τον σταθμό Μοναστηράκι ως τον σταθμό Αττική.

Σύμφωνα με την Επιτροπή Υγιεινής και Ασφάλειας Εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ, το περιεχόμενο του συγκεκριμένου πορίσματος – το οποίο τέθηκε, όπως αναφέρει η εφημερίδα, υπόψιν της διοίκησης – παραμένει άγνωστο στους ίδιους, καθώς επίσης και το κατά πόσο αποκαταστάθηκε το πρόβλημα που είχε εντοπιστεί πριν από 5 χρόνια.

Google News Ακολουθήστε το Proson στo Google News

Δημοφιλείς Ειδήσεις