Απολογούνται σήμερα, Παρασκευή 17 Μαρτίου, ο επιθεωρητής και οι δύο απογευματινοί σταθμάρχες, οι τρεις κατηγορούμενοι για την τραγωδία στα Τέμπη.
Υπενθυμίζεται ότι έχει προφυλακιστεί ο 59χρονος σταθμάρχης που έχει παραδεχθεί το λάθος που έκανε με τα κλειδιά το μοιραίο βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου.
Από την εξέλιξη της έρευνας είναι πιθανό να ασκηθούν διώξεις και σε άλλα πρόσωπα.
Οι έρευνες επικεντρώνονται στη σειρά των λαθών και παραλείψεων, στις τηλεφωνικές συνομιλίες των εμπλεκομένων, αλλά και το χαρτί όπου έγραφαν τις βάρδιές τους οι σταθμάρχες στο οποίο υπήρξε παρέμβαση με διορθωτικό υγρό.
Το έγγραφο της Hellenic Train για την εμπορική αμαξοστοιχία
Υπενθυμίζεται πως το βράδυ της Πέμπτης λύθηκε ο «γρίφος» γύρω από το φορτίο της εμπορευματικής αμαξοστοιχίας, η οποία ενεπλάκη στο πολύνεκρο δυστύχημα των Τεμπών.
Σύμφωνα με το έγγραφο της Hellenic Train προς το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, το οποίο διαβιβάστηκε στη Βουλή προς απάντηση σχετικής ερώτησης του προέδρου της Ελληνικής Λύσης, η εμπορευματική αμαξοστοιχία 63503 της 28.02.2023 περιλάμβανε στην σύνθεσή της συνολικά 13 βαγόνια, εκ των οποίων, κατά την φορά κίνησης της αμαξοστοιχίας, τα πρώτα τρία βαγόνια εκτροχιάστηκαν και ήταν έμφορτα με πλατιά προϊόντα ελασματοποίησης από σίδηρο (λαμαρίνες) και ακολούθως 10 βαγόνια ήταν έμφορτα με εμπορευματοκιβώτια (container).
Πιο συγκεκριμένα, αναφέρεται ότι «σύμφωνα με τα τηρούμενα αρχεία της εταιρείας μας και κατά δήλωση του πελάτη/διαμεταφορέα σχετικά με το είδος των προς μεταφορά εμπορευμάτων, όπως εξάλλου προβλέπεται από τους εθνικούς και διεθνείς κανονισμούς για τη σιδηροδρομική μεταφορά εμπορευμάτων, το περιεχόμενο των σφραγισμένων εμπορευματοκιβώτιων με την σειρά που αναφέρονται στο φύλλο σύνθεσης, ήταν ως εξής: Παρασκευάσματα διατροφής, μπύρες, σύρματα από σίδηρο και κενά εμπορευματοκιβώτια».