Το myΕrgani app είναι μια νέα εφαρμογή του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων που αφορά στους εργαζόμενους. Η εφαρμογή δημιουργήθηκε για να παρέχει στους εργαζόμενους μια άμεση, απλοποιημένη και προσωποποιημένη πρόσβαση στα στοιχεία που δηλώνουν οι εργοδότες/επιχειρήσεις για την απασχόλησή τους στο Πληροφοριακό Σύστημα Εργάνη.
H εφαρμογή myErgani mobile app υποστηρίζει κινητές συσκευές με λειτουργικό android και iOS και η διάθεσή της γίνεται μέσα από τις αντίστοιχες πλατφόρμες Google Play και App Store.
Οι βασικοί στόχοι της εφαρμογής εργαζόμενου myErgani mobile app, σε σχέση με την καλύτερη και αμεσότερη εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση των εργαζόμενων με ηλεκτρονικά μέσα στο πεδίο εφαρμογής του Π.Σ. Εργάνη, είναι οι εξής:
• Όλη η πληροφορία του Π.Σ. Εργάνη είναι διαθέσιμη σε πραγματικό χρόνο στους εργαζόμενους.
• Προσωποποιημένη πληροφόρηση, ευθυγραμμισμένη στα πρότυπα της κεντρικής κυβερνητικής πύλης Gov.gr.
• Εύκολη και άμεση πρόσβαση σε όλη την πληροφορία που αφορά στον εργασιακό βίο.
• Εκσυγχρονισμός του τρόπου αλληλεπίδρασης των εργαζόμενων με το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.
Οι δυνατότητες ενημέρωσης του εργαζόμενου μέσω της νέας εφαρμογής myErgani app ομαδοποιούνται σε δύο κατηγορίες:
1. Διάθεση πληροφορίας:
Ο εργαζόμενος μπορεί να δει εύκολα και γρήγορα τα στοιχεία που υπάρχουν καταχωρημένα στο Π.Σ. Εργάνη υπό μορφή χρονολογίου, με κατάλληλη ομαδοποίηση και δυνατότητα σύνθετης αναζήτησης.
2. Προωθητικές ειδοποιήσεις (Push Notifications):
Ο χρήστης - εργαζόμενος λαμβάνει αυτόματο προωθητικό μήνυμα ειδοποίησης στο κινητό του μέσω της εφαρμογής myErgani, με το οποίο ενημερώνεται σε πραγματικό χρόνο για αλλαγές που πραγματοποιούνται στο Π.Σ. Εργάνη και τον αφορούν. Αυτές οι ειδοποιήσεις αποστέλλονται αυτόματα σε κάθε πιστοποιημένη συσκευή (μετά από επιτυχή αυθεντικοποίηση και αυτοποίηση του χρήστη σε αυτή τη συσκευή) για κάθε νέα υποβολή εντύπου και κάθε νέα πληρωμή (μέτρα Covid-19). Επιπλέον, ο εργαζόμενος μπορεί να λαμβάνει με τον ίδιο μηχανισμό και σημαντικές υπενθυμίσεις ή ανακοινώσεις από τους διαχειριστές του Π.Σ. Εργάνη.
Από το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:
Διαθέσιμη πλέον σε κινητό και τάμπλετ είναι η εφαρμογή myErgani, διευκολύνοντας ακόμα περισσότερο την άμεση πρόσβαση των εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα στο εργασιακό ιστορικό τους. H εφαρμογή είναι διαθέσιμη για android και iOS
συσκευές.
Μέσω αυτής ο κάθε εργαζόμενος έχει άμεση και εύκολη πρόσβαση σε όλες τις εργασιακές σχέσεις με τους εργοδότες όπου έχει απασχοληθεί, καθώς και στα πιο πρόσφατα καταγεγραμμένα στοιχεία της κάθε σχέσης, όπως έχουν καταγραφεί στο Π.Σ. ΕΡΓΑΝΗ από τις δηλώσεις των υπόχρεων εργοδοτών. Παράλληλα, μπορεί να βλέπει σε πραγματικό χρόνο τις αλλαγές που πραγματοποιούνται στο Π.Σ. ΕΡΓΑΝΗ και τον αφορούν, μέσω προωθητικών ειδοποιήσεων (push notifications). Η είσοδος στην υπηρεσία προϋποθέτει αυθεντικοποίηση με τη χρήση των κωδικών πρόσβασης TaxisNet.
Υπενθυμίζεται ότι τον Δεκέμβριο του 2021 είχε τεθεί σε λειτουργία η web εφαρμογή myergani.gov.gr, που αποτέλεσε τον πρόδρομο του myErgani mobile app. Με τη σειρά της η εφαρμογή αποτελεί τη βάση μέσω της οποίας θα είναι διαθέσιμη η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας, μέσω σχετικής αναβάθμισης (update) της εφαρμογής.
Από 1η Ιουλίου 2022, κάθε εργαζόμενος σε τράπεζες και σούπερ μάρκετ (με περισσότερους από 250 εργαζόμενους) θα έχει πρόσβαση στην Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας του (σε μορφή QR Code). Έτσι, οι εργαζόμενοι θα μπορούν να βλέπουν το Ημερολόγιο Πραγματικής Απασχόλησης, το οποίο συγκεντρώνει το προγραμματισμένο ωράριο, καθώς και όλα τα δεδομένα της ατομικής τους
Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας με ένα κλικ από το κινητό τους.
Ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης, δήλωσε σχετικά: «Η εφαρμογή myErgani είναι ένα ακόμα καθοριστικό βήμα για την υλοποίηση της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας. Πλέον κάθε εργαζόμενος θα έχει στα χέρια του, μέσα από το κινητό του τηλέφωνο, άμεση, γρήγορη και εύκολη πρόσβαση στα στοιχεία που δηλώνει ο εργοδότης του για εκείνον. Από την 1η Ιουλίου μάλιστα θα είναι διαθέσιμη μέσω της εφαρμογής και η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας, όπου θα καταγράφεται για πρώτη φορά ο πραγματικός χρόνος εργασίας των εργαζομένων.
MyErgani και Ψηφιακή Κάρτα, λοιπόν, αποτελούν στην πράξη εγγύηση για την τήρηση του ωραρίου, αλλά και των υπερωριών των εργαζομένων, ώστε να αντιμετωπιστούν τα φαινόμενα αδήλωτης και υποδηλωμένης εργασίας. Αξιοποιούμε τις δυνατότητες που παρέχουν οι νέες τεχνολογίες, ώστε κανένας πια να μην μπορεί να «κλέβει» τις ώρες δουλειάς τους. Με διαφάνεια και
ολοκληρωμένη ενημέρωση δίνουμε στην πράξη και όχι στα λόγια δύναμη στον εργαζόμενο».
Δείτε εδώ όλη την ανακοίνωση και εδώ πληροφορίες για την εφαρμογή