Όλοι έχουμε βρει τον εαυτό μας να περνάμε ατελείωτη ώρα στην αναμονή, περιμένοντας να εξυπηρετηθούμε από κάποιον υπάλληλο τηλεφωνικού κέντρου. Η Ισπανία σκοπεύει να τερματίσει την αγωνία απαιτώντας από τις εταιρείες να εξυπηρετούν τους πελάτες εντός τριών λεπτών.
Η ισπανική κυβέρνηση ενέκρινε ένα προσχέδιο νόμου που αποσκοπεί στη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών από υπηρεσίες εταιρειών και στη μείωση του χρόνου αναμονής στην τηλεφωνική γραμμή σε τρία λεπτά, δήλωσε σήμερα ο Ισπανός υπουργός Δικαιωμάτων Υποθέσεων Καταναλωτών Αλμπέρτο Γκαρσόν σε συνέντευξη Τύπου.
Το προσχέδιο νόμου δίνει επίσης στους καταναλωτές το δικαίωμα να εξυπηρετούνται από ένα άτομο, και όχι από ένα chatbot (σ.σ. μια εφαρμογή λογισμικού που χρησιμοποιείται για τη διεξαγωγή μιας διαδικτυακής συνομιλίας μέσω κειμένου ή κειμένου σε ομιλία), και θα αναγκάσει τις επιχειρήσεις κοινής ωφελείας να απαντούν σε παράπονα πελατών εντός δύο ωρών, τόνισε ο υπουργός.
Επιπλέον, οι εταιρείες θα πρέπει να ενημερώνουν για περιστατικά που σχετίζονται με την παροχή υπηρεσιών σε δωρεάν 24ωρη τηλεφωνική γραμμή και δεν μπορούν να παραπέμπουν τους πελάτες σε τηλεφωνικές γραμμές επί πληρωμή.
«Οι πρακτικά άπειροι χρόνοι αναμονής τελείωσαν», είπε ο Γκαρσόν.