Με εύκολο και γρήγορο τρόπο θα μπορούν πλέον οι δημότες να εκδίδουν τη βεβαίωση περί μη οφειλής Τέλους Ακίνητης Περιουσίας (ΤΑΠ) από τον Δήμο Αθηναίων.
Η ψηφιακή υπηρεσία του Δήμου, που τέθηκε σε λειτουργία πριν από δύο χρόνια και έχει ήδη δεχθεί περισσότερες από 31.000 αιτήσεις, αναβαθμίζεται, επιτρέποντας στους δημότες να λαμβάνουν αυτόματα τη βεβαίωση.
Μέχρι σήμερα, οι ενδιαφερόμενοι έπρεπε να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση στο Δήμο και στη συνέχεια να περιμένουν το "πράσινο φως" από τις υπηρεσίες για την έκδοση της σχετικής απόφασης.
Η αναμονή αυτή προκαλούσε σοβαρές «αρρυθμίες» στην καθημερινότητα των ιδιοκτητών ακινήτων, αλλά και των επαγγελματιών της αγοράς, καθώς χανόταν πολύτιμος χρόνος μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία της μεταβίβασης.
Από σήμερα, όμως, ο χρόνος αναμονής μηδενίζεται, καθώς μετά τη συμπλήρωση των απαραίτητων στοιχείων του συμβαλλόμενου και του μεταβιβαζόμενου ακινήτου, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να έχουν αμέσως αυτόματα στα χέρια τους τη βεβαίωση.
Ο δρόμος για την αναβάθμιση της υπηρεσίας αυτής για τους πολίτες άνοιξε την περασμένη Τετάρτη με τη σχετική απόφαση (αριθ. 203/ 28-3-2022) του Δημοτικού Συμβουλίου της Αθήνας.
Η νέα υπηρεσία είναι διαθέσιμη στην πλατφόρμα ψηφιακών υπηρεσιών του Δήμου Αθηναίων https://eservices.cityofathens.gr και η είσοδος σε αυτήν γίνεται με τη χρήση των κωδικών taxisnet.
Παράλληλα, για τον έλεγχο της γνησιότητας της βεβαίωσης, στο έγγραφο που εκδίδεται από την πλατφόρμα υπάρχει ένας QR κωδικός, ο οποίος εφόσον σκαναριστεί επιβεβαιώνει την εγκυρότητα του εγγράφου.