«Τρέχουν» μέχρι τη Δευτέρα, 19 Αυγούστου 2024 και ώρα 14:00 μ.μ., οι αιτήσεις για μία σύμβαση μίσθωσης έργου ιδιωτικού δικαίου στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ).
Υπενθυμίζεται πως το νέο προσωπικό θα εργαστεί στο πλαίσιο του έργου με τίτλο: «Γραφείο Υποστήριξης Της Διδασκαλίας Και Μάθησης Στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης».
Η θέση αφορά έναν κάτοχος πτυχίου Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (ΠΕ) Τμήματος Πληροφορικής ή Τμημάτων της Σχολής Θετικών Επιστημών ή Τμήματος Ηλεκτρονικών Μηχανικών, Μηχανικών Η/Υ Πολυτεχνείου.
Το νέο προσωπικό θα υπογράψει σύμβαση έως και τις 30 Νοεμβρίου 2024, με αμοιβή έως 6.510 ευρώ. H σύμβαση δύναται να παραταθεί σε περίπτωση παράτασης του έργου, μέχρι τη νέα ημερομηνία λήξης, εντός των εγκεκριμένων ορίων του προϋπολογισμού του.
Απαιτούμενα προσόντα
Οι υποψήφιοι θα πρέπει να διαθέτουν απαραιτήτως:
- Πτυχίο Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (ΠΕ) Τμήματος Πληροφορικής ή Τμημάτων της Σχολής Θετικών Επιστημών
- ή Τμήματος Ηλεκτρονικών Μηχανικών, Μηχανικών Η/Υ Πολυτεχνείου
- Επαγγελματική εμπειρία 6 μηνών στην υποστήριξη ή/και διαχείριση συστημάτων ηλεκτρονικής μάθησης
- Καλή γνώση αγγλικής γλώσσας (επίπεδο Β2)
Θα συνεκτιμηθούν:
- Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών (ΠΕ ή ΤΕ) ετήσιας τουλάχιστον φοίτησης σε αντικείμενο συναφές με ΤΠ
- Επιπλέον επαγγελματική εμπειρία στην υποστήριξη ή/και διαχείριση συστημάτων ηλεκτρονικής μάθησης
- Επιπλέον γνώση της αγγλικής γλώσσας
- Δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά σχετικές με ανάπτυξη/διαχείριση ιστοτόπων, διαδικτυακών εφαρμογώ διαδικτυακών κοινοτήτων μάθησης ή/και MOOC καταγραφής και μετάδοσης εκδηλώσεων ή/και συστημάτω ηλεκτρονικής μάθησης
- Συνέντευξη
Υποβολή αιτήσεων - Καταληκτική ημερομηνία
Η υποβολή των προτάσεων και λοιπών δικαιολογητικών από τα ενδιαφερόμενα άτομα θα γίνεται, είτε ηλεκτρονικά στη διεύθυνση [email protected], είτε με φυσική παρουσία, είτε ταχυδρομικά στη διεύθυνση:
- Κέντρο Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (ΚΗΔ) ΑΠΘ, 1ος όροφος κτιρίου Βιολογίας, Πανεπιστημιούπολη, 54124 Θεσσαλονίκη ώρες 10:00- 14:00, και θα λαμβάνουν αριθμό πρωτοκόλλου από το Τμήμα Διαχείρισης του Κέντρου Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ΑΠΘ.