Breaking news

Λογαριασμοί ρεύματος
A

Η Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού (ΔΕΗ) αναζητά να προσλάβει έναν υποψήφιο για θέση, ειδικότητας «Digital costumer engagement manager», στην περιοχή της Αττικής.

Οι αρμοδιότητες του υποψήφιου περιλαμβάνουν σχεδιασμό και υλοποίηση στρατηγικής επικοινωνίας με το κοινό μέσο ψηφιακών καναλιών, διαχείριση  και βελτιστοποίηση εξυπηρέτησης κοινού μέσω της ψηφιακής βοηθού και διαχείριση  ψηφιακής πλατφόρμας για την εισαγωγή και την προσθήκη περιεχομένου ενδεικτικά: στην ιστοσελίδα, στο εταιρικό App, μεταξύ άλλων.

Η καταληκτική ημερομηνία υποβολής των αιτήσεων συμμετοχής, είναι η Παρασκευή 5 Ιανουαρίου 2024.

Οι αρμοδιότητες

  • Σχεδιασμός και υλοποίηση στρατηγικής επικοινωνίας με το κοινό μέσο ψηφιακών καναλιών
  • Ανάπτυξη και διαχείριση ψηφιακών καναλιών με στόχο την αποτελεσματική και άμεση επικοινωνία με τους πελάτες μέσω email, Viber, SMS και WhatsApp
  • Διαχείριση και βελτιστοποίηση εξυπηρέτησης κοινού μέσω της ψηφιακής βοηθού
  • Διαχείριση Online Community στα Social Media και στα App Stores με στόχο το κοινό να λαμβάνει απαντήσεις στο σωστό χρόνο και με τρόπο που αντιπροσωπεύει τις αξίες της εταιρεία
  • Διαχείριση ψηφιακής πλατφόρμας για την εισαγωγή και την προσθήκη περιεχομένου ενδεικτικά: στην ιστοσελίδα, στο εταιρικό App
  • Διαχείριση και αξιοποίηση εργαλείων CRM (Customer Journeys, Segmentation, Reporting) για τη διασφάλιση βέλτιστης επικοινωνίας με το πελατολόγιο της εταιρείας

Οι προϋποθέσεις

  • Πτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ σε Επιστήμες Οικονομίας και Διοίκησης
  • Μεταπτυχιακός τίτλος σε Επιστήμες Οικονομίας και Διοίκησης θα εκτιμηθεί ως επιπλέον προσόν
  • Τρία έως πέντε έτη εμπειρίας στο σχεδιασμό ψηφιακής στρατηγικής επικοινωνίας, στο σχεδιασμό και στην υλοποίηση καμπανιών ATL καθώς και στη διαχείριση ψηφιακών εργαλείων επικοινωνίας
  • Τουλάχιστον δύο (2) έτη εμπειρίας στον κλάδο της ενέργειας
  • Πιστοποίηση Digital Marketing
  • Άριστη γνώση της Αγγλικής γλώσσας
  • Γνώση και εμπειρία σε Microsoft Office (Word, Excel, Power Point) και Internet
  • Γνώση και εμπειρία σε πλατφόρμα διαχείρισης αποστολών emails, Viber, SMS και σε πλατφόρμα διαχείρισης περιεχομένου ιστοσελίδας
  • Διαθεσιμότητα σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης (κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας)

Οι δεξιότητες

  • Υπευθυνότητα και προσανατολισμός στο αποτέλεσμα
  • Επίλυση προβλημάτων και λήψη αποφάσεων
  • Ομαδικότητα και διατμηματική συνεργασία
  • Προσανατολισμός στον πελάτη
  • Αποτελεσματική επικοινωνία
  • Ανάπτυξη οργανισμού
  • Κατανόηση επιχειρηματικού περιβάλλοντος
  • Ενίσχυση αλλαγής και καινοτομία

Τα οφέλη

  • Συμπεριληπτικό περιβάλλον εργασίας
  • Συνεχής εκπαίδευση και συμμετοχή σε αναπτυξιακές δράσεις
  • Πρόγραμμα ομαδικής ασφάλισης υγείας και ζωής
  • Μειωμένο τιμολόγιο κατανάλωσης ρεύματος
  • Δυνατότητα ευέλικτων μορφών εργασίας

 Μπορείτε να δείτε όλες τις σχετικές πληροφορίες και να κάνετε την αίτηση σας, στον ενεργό σύνδεσμο της αγγελίας, εδώ

Google News Ακολουθήστε το Proson στo Google News

Δημοφιλείς Ειδήσεις