Εκδόθηκαν σήμερα, Τρίτη 14 Φεβρουαρίου, τα προσωρινά αποτελέσματα της προκήρυξης 2E/2021 του ΑΣΕΠ, για την πλήρωση, μεταξύ άλλων, 3 θέσεων, Ειδικού Επιστημονικού και Τεχνικού Προσωπικού, στο «Ερευνητικό Κέντρο Καινοτομίας στις Τεχνολογίες της Πληροφορικής των Επικοινωνιών και της Γνώσης – Αθηνά» Ν.Π.Ι.Δ, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, οι οποίες προκηρύχθηκαν ως εξής :
- Δύο θέσεων στο γνωστικό αντικείμενο «Επιστήμες της Πληροφορικής ή Γλωσσική Τεχνολογία» (κωδικός Θέσης: 10011) [Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου].
- Μία θέση στο γνωστικό αντικείμενο «Επιστήμες της Πληροφορικής ή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών» (κωδικός Θέσης: 10031) - [Ινστιτούτο Πληροφοριακών Συστημάτων].
Να σημειωθεί ότι από το ΑΣΕΠ έχουν αναρτηθεί οι πίνακες προσληπτέων, αναπληρωματικών, κατάταξης, κληθέντων σε συνέντευξη και μη προσελθόντων (αποκλειομένων), καθώς και οι πίνακες αποκλειομένων της αξιολόγησης, για τυπικούς λόγους.
Ακολουθήστε τη νέα σελίδα μας στο Twitter για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα εργασιακά νέα!
Διευκρινίζεται ότι σύμφωνα με την υπ' αριθ. 62/2004 απόφαση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, οι περιλαμβανόμενοι στους πίνακες κληθέντων σε συνέντευξη και μη προσελθόντων (αποκλειομένων) και αποκλειομένων της αξιολόγησης για τυπικούς λόγους εμφανίζονται μόνο με τον αριθμό μητρώου (Α.Μ.) υποψηφίου, ο οποίος αναγράφεται στην ηλεκτρονική τους αίτηση.
Ενστάσεις
Ενστάσεις κατά των ανωτέρω πινάκων υποβάλλονται στο ΑΣΕΠ από τις 15 Φεβρουαρίου 2023, ημέρα Τετάρτη ώρα 8:00 έως και τις 24 Φεβρουαρίου 2023, ημέρα Παρασκευή και ώρα 14:00 αποκλειστικά μέσω του διαδικτυακού τόπου του, ακολουθώντας τη διαδρομή: Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες → ΕΝΣΤΑΣΗ.
Τα οριστικά αποτελέσματα θα προκύψουν μετά την εκδίκαση τυχόν ενστάσεων. Επισημαίνεται ότι ενστάσεις επιτρέπονται μόνο για λόγους νομιμότητας της διαδικασίας και όχι για την ‘’επί της ουσίας’’ κρίση της οικείας επιτροπής αξιολόγησης.
Για τυχόν τεχνικές διευκρινίσεις και μόνο σχετικά με τη διαδικασία συμπλήρωσης και υποβολής των ηλεκτρονικών ενστάσεων, οι υποψήφιοι μπορούν να απευθύνονται στη Διεύθυνση Διαχείρισης Δεδομένων & Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών του Α.Σ.Ε.Π. ακολουθώντας τον σύνδεσμο ή τηλεφωνικά (2131319100 - Επιλογή 4), τις εργάσιμες ημέρες και κατά τις ώρες 8:00 μέχρι 14:00.