Επιθυμείτε να εργαστείτε σε μια πολυεθνική εταιρεία και σε ένα διεθνές περιβάλλον με συναδέλφους και πελάτες από όλο τον κόσμο στη Βουδαπέστη, την πόλη που έχει ψηφιστεί ως η δεύτερη καλύτερη πόλη στην Ευρώπη το 2015; Εάν η απάντησή σας είναι ναι, ίσως μόλις βρήκατε την δουλειά των ονείρων σας!
Η πολυεθνική εταιρεία SYKES, που εδρεύει στην Ουγγαρία, αναζητά «ενθουσιώδη ελληνόφωνο αντιπρόσωπο υποστήριξης πελατών» για να εργαστεί στο Τηλεφωνικό Κέντρο της Βουδαπέστης. Οι εργαζόμενοι θα παρέχουν back and front office υπηρεσίες, αναλόγως των πελατών.
Ο ιδανικός υποψήφιος θα πρέπει να γνωρίζει άπταιστα την ελληνική γλώσσα καθώς και να και έχει πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας, τουλάχιστον σε επίπεδο ομιλίας.
Θα πρέπει ακόμα να ξέρει να χειρίζεται MS Office και να έχει πελατοκεντρική προσέγγιση. Η εμπειρία στην εξυπηρέτηση πελατών αποτελεί πλεονέκτημα για την αίτηση των υποψηφίων, ωστόσο δεν θεωρείται απαραίτητο προσόν αφού η SYKES προσφέρει επαγγελματική εκπαίδευση στους εργαζόμενους της.
Οι παροχές
Η εταιρεία, εκτός από ανταγωνιστικό μισθό, προσφέρει πακέτο μετεγκατάστασης σε όσους μένουν εκτός της Βουδαπέστης καθώς και επίδομα σίτισης.
Επιπλέον η εταιρεία διοργανώνει εκδηλώσεις και δραστηριότητες ομαδικής ανάπτυξης (ημέρα φρούτων, ημέρα σοκολάτας, μασάζ γραφείου, χριστουγεννιάτικο πάρτι, φιλανθρωπική έκθεση μπισκότων, Ημέρα της Γυναίκας, Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου κ.λπ.)
Τα γραφεία της εταιρείας, βρίσκονται σε κεντρική τοποθεσία στη Βουδαπέστη, ενώ σε αυτά εργάζονται άτομα από περισσότερες από 25 εθνικότητες σε ένα πολυγλωσσικό περιβάλλον.
Οι ευθύνες όσων επιλεγούν θα έχουν να κάνουν με την υποστήριξη ελληνόφωνων πελατών. Πιο συγκεκριμένα, οι εργαζόμενοι θα είναι στην «πρώτη γραμμή» επικοινωνίας με τους πελάτες της εταιρείας, καθώς θα χειρίζονται τις εισερχόμενες τηλεφωνικές κλήσεις και τα e-mails.
Θα πρέπει ακόμα δίνετε ακριβείς πληροφορίες στους πελάτες πάνω σε θέματα που σχετίζονται με τεχνική ή γενική βοήθεια σχετικά με διάφορα προϊόντα.
Για να κάνετε αίτηση και να στείλετε το βιογραφικό σας, πατήστε εδώ...