CLOSE

Breaking news

Θέση εργασίας στη Βαρκελώνη
A

Εταιρεία με έδρα την Βαρκελώνη της Ισπανίας αναζητά τρίγλωσσο account manager με γνώση Ελληνικών, Αγγλικών και ακόμη μίας Ευρωπαϊκής γλώσσας.

Η θέση είναι πλήρους απασχόλησης, για εργασία 40 ώρες την εβδομάδα από Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00 - 17:00, με ετήσιο μεικτό μισθό στα 32.000€. Στα οφέλη της συγκαταλέγεται η υποστήριξη μετεγκατάστασης με μπόνους, συνταξιοδοτικό πρόγραμμα, πρόσθετες διακοπές, έκπτωση προσωπικού, πρόγραμμα ShareSave.

Η θέση

Εάν είστε άτομο με κίνητρα, πάθος για τις πωλήσεις και τις σχέσεις με τους πελάτες, ευδοκιμείτε σε ένα δυναμικό και σύγχρονο περιβάλλον εργασίας, τότε αυτή θα μπορούσε να είναι η επόμενη μεγάλη εργασιακή σας ευκαιρία.

Ως διαχειριστής λογαριασμού, θα έχετε βασικό ρόλο, βοηθώντας τους εμπορικούς συνεργάτες να ενισχύσουν τις πωλήσεις τους και να διαχειριστούν τη γκάμα των προϊόντων τους. Θα συνεργαστείτε απευθείας με ανεξάρτητα καταστήματα λιανικής, όπως καταστήματα παιχνιδιών, καταστήματα χόμπι και βιβλιοπωλεία, προσφέροντας στρατηγικές συμβουλές και διασφαλίζοντας ότι έχουν τα σωστά προϊόντα σε απόθεμα.

Οι βασικές αρμοδιότητες

  • Αλληλεπίδραση με τον πελάτη: Συνεργαστείτε με συνεργάτες λιανικής εβδομαδιαίως για να διασφαλίσετε ότι έχουν το σωστό απόθεμα και ότι είναι καλά ενημερωμένοι για τις νέες σειρές προϊόντων.
  • Ανάπτυξη πωλήσεων: Συμβουλευτείτε τους συνεργάτες για προσαρμοσμένες επιλογές προϊόντων για να μεγιστοποιήσετε τις ευκαιρίες πωλήσεων.
  • Οικοδόμηση σχέσεων: Αναπτύξτε ισχυρές σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες σας για την προώθηση μακροπρόθεσμων συνεργασιών.
  • Διαχείριση αποθεμάτων: Διεξαγωγή ελέγχων αποθεμάτων και διευκόλυνση έγκαιρων αναπαραγγελιών των πωληθέντων προϊόντων.
  • Επέκταση προγράμματος: Αναζητήστε νέες ευκαιρίες για να επεκτείνετε το πρόγραμμα αποθεμάτων και διασφαλίστε τη συνεχή δέσμευση από τους συνεργάτες.
  • Διατήρηση τακτικής επαφής και αφοσίωση στους πελατών, καθώς και διαχείριση του χρόνου προκειμένου να προσεγγίσετε με συνέπεια κάθε πελάτη.

Τα απαραίτητα προσόντα

  • Προσανατολισμός στις σχέσεις: Ικανότητα δημιουργίας επαφών με πελάτες και συναδέλφους.
  • Εστίαση στον πελάτη: Παροχή άριστης εξυπηρέτησης με ικανότητα πρόβλεψης των αναγκών.
  • Οργάνωση & Αποτελεσματικότητα: Ικανότητα διαχείρισης πολλαπλών εργασιών και προτεραιότητα στον χρόνο.
  • Κάτοχος πτυχίου τρίτου επιπέδου, δηλαδή πτυχίο και άδεια οδήγησης.
  • Εξοικείωση με τις πωλήσεις: Ικανότητα στο να επηρεάζει τους υπάρχοντες πελάτες και να οδηγεί στην αύξηση των πωλήσεων.
  • Άριστη γνώση Αγγλικών και Ελληνικών, συν μία από τις ακόλουθες γλώσσες: Ολλανδικά, Γερμανικά, Ιταλικά, Γαλλικά, Ισπανικά, Φινλανδικά, Σουηδικά, Δανικά, Πορτογαλικά, Πολωνικά, Τσέχικα, Σλοβακικά, Ρουμανικά ή Νορβηγικά.

Ο ρόλος του υποψήφιου

Ο υποψήφιος καλείται να εργάζεται για λογαριασμό ενός από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές παιχνιδιών στον κόσμο, γνωστών για το πάθος τους να δημιουργούν τους καλύτερους στρατιώτες παιχνιδιών. Είναι γνωστοί για τις πωλήσεις τους, οι οποίες έσπασαν το ρεκόρ πάνω από 500 εκατομμύρια ευρώ πέρυσι.

Δεσμεύονται να παρέχουν ένα εξαιρετικό περιβάλλον για τα μέλη της ομάδας τους που κατανοούν τους στόχους και είναι πρόθυμοι να θέσουν τις ανάγκες της εταιρείας πάνω από όλα, η στάση και η αφοσίωση έχουν μεγαλύτερη σημασία από τις δεξιότητες ή την εμπειρία.

Τα προνόμια της θέσης

  • Υποστήριξη μετεγκατάστασης: Βοήθεια για όσους μετακινούνται στη Βαρκελώνη.
  • Μπόνους Μεριδίου Κέρδους: Ανάλογα με την απόδοση της εταιρείας.
  • Συνταξιοδοτικό Πρόγραμμα
  • Extra Holidays: Ευκαιρία να κερδίσετε επιπλέον 4 ημέρες το χρόνο.
  • Εκπτώσεις Προσωπικού: 25% έως 50% έκπτωση στα προϊόντα.
  • Share Save Scheme: Επιλογή συμμετοχής στο πρόγραμμα αποταμίευσής.

Μπορείτε να κάνετε αίτηση για τη θέση, στον ακόλουθο ενεργό σύνδεσμο, εδώ.

Google News Ακολουθήστε το Proson στo Google News

Δημοφιλείς Ειδήσεις