Breaking news

Θέση εργασίας στη Λισσαβόνα της Πορτογαλίας
A

Επιθυμείτε να εργαστείτε στη Λισσαβόνα; Σας ενδιαφέρει η εργασία σε μία εταιρεία του εξωτερικού στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών; Τότε θα πρέπει να γνωρίζετε ότι, εταιρεία με θέση στη Λισσαβόνα αναζητά ελληνόφωνο στην Λισσαβόνα της Πορτογαλίας, για ειδικότητα customer experience associate πλήρους απασχόλησης.

Το αντικείμενο της θέσης

Η θέση επικεντρώνεται στην παροχή μιας εξαιρετικής εμπειρίας πελατών στους κορυφαίους πελάτες μιας παγκόσμιας εταιρείας Fortune 500, συνεργαζόμενη μαζί τους, διαχειρίζοντας λογαριασμούς προκειμένου να παρέχουν υποστήριξη και συμβουλές υψηλού επιπέδου. Η επιτυχία σε αυτή τη θέση απαιτεί εξαιρετικές δεξιότητες εξυπηρέτησης πελατών με την επιθυμία να υποστηρίξει την αποτελεσματικότητα των εκστρατειών ψηφιακού μάρκετινγκ παγκόσμιων επιχειρήσεων.

Βασικός σκοπός είναι η παροχή πολύγλωσσης υποστήριξης πελατών σε μεγάλους/premium διαφημιστικούς λογαριασμούς που εδρεύουν στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Ασία. Η εργασία περιλαμβάνει τον έλεγχο των λογαριασμών των πελατών για διάφορους σκοπούς, όπως γενικές ερωτήσεις, πληροφορίες τιμολόγησης, επαλήθευση δεδομένων, υποστήριξη εκπαίδευσης υφιστάμενων και νέων διαδικασιών δραστηριότητας:

  • Η υποστήριξη παρέχεται μέσω διαφορετικών καναλιών – ζωντανής συνομιλίας, email και τηλεφώνου
  • Ευθύνη για την παροχή βοήθειας σε αυτούς τους πελάτες μέσω της υποστήριξης και της επίδειξης της αξίας των διαφημιστικών λύσεων πολλαπλών καναλιών
  • Ο υποψήφιος για γίνει συνήγορος του οργανισμού και θα προσπαθήσει να υπερβεί τις αξιολογήσεις ικανοποίησης πελατών
  • Θα παρέχει υποστήριξη προϊόντων και εργαλείων για να βελτιώσει τη συνολική εμπειρία του πελάτη
  • Θα προσδιορίσει τις τάσεις και θα επιλύσει προβλήματα που αντιμετωπίζουν πολλοί επιχειρηματικοί πελάτες

Οι δεξιότητες και η εμπειρία

  • Άριστη γνώση της Ελληνικής και άριστη γνώση της Αγγλικής γλώσσας (υποχρεωτική)
  • Προηγούμενη εμπειρία σε συνδυασμό με ισχυρές μετρήσεις SLA (κατά προτίμηση)
  • Απαραίτητη η εμπειρία εργασίας σε τμήμα longtail (κατά προτίμηση)
  • Η προηγούμενη εργασιακή εμπειρία στον τομέα του μάρκετινγκ ή της τεχνολογίας θα αποτελέσει μεγάλο πλεονέκτημα
  • Προχωρημένη γνώση διαδικτυακής διαφήμισης και προϊόντων μέσων κοινωνικής δικτύωσης (κατά προτίμηση)
  • Άριστες δεξιότητες ανάλυσης και αντιμετώπισης προβλημάτων
  • Εμπειρία εργασίας με διαδικτυακούς τομείς και πλατφόρμες αγορών
  • Εξαιρετική γραμματική και ικανότητα αποτελεσματικής κατασκευής email

Οι βασικές απαιτήσεις

  • Άδεια εργασίας σε ισχύ (υποχρεωτική)
  • Πλήρης Υποχρεωτική Εκπαίδευση (ελάχιστη απαιτούμενη)
  • Επίδειξη ταχύτητας, ευκινησία, κριτική σκέψη, δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων και ικανότητα να ενεργεί γρήγορα σε δεδομένες οδηγίες
  • Ενδιαφέρον για το μάρκετινγκ, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και την ανάλυση δεδομένων
  • Ικανός να προσαρμόζεται συνεχώς και να μαθαίνει γρήγορα
  • Επαγγελματικές δεξιότητες εξυπηρέτησης πελατών: νοοτροπία λύσεων, βοήθεια, πάθος για τον πελάτη και εμπειρία πελάτη
  • Επίλυση έγκαιρων ζητημάτων πελατών, προληπτική επικοινωνία με τους πελάτες σχετικά με την πρόοδο και προληπτικός εντοπισμός σε τομείς για την υποστήριξή τους
  • Αυτοκαθοδηγούμενος με μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια και ικανότητα παρακολούθησης των εργασιών μέχρι το τέλος
  • Ικανότητα πολλαπλών εργασιών και εργασίας υπό πίεση
  • Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες σε προφορικό, γραπτό και ακουστικό λόγο

Μπορείτε να κάνετε αίτηση για τη θέση, στον ακόλουθο ενεργό σύνδεσμο, εδώ.

Λίγα λόγια για την εταιρεία

Η Accenture είναι μια παγκόσμια εταιρεία επαγγελματικών υπηρεσιών με κορυφαίες δυνατότητες σε ψηφιακή τεχνολογία, cloud και ασφάλεια. Συνδυάζοντας μεγάλη εμπειρία και εξειδικευμένες δεξιότητες σε περισσότερους από 40 κλάδους, προσφέρουν υπηρεσίες στρατηγικής και συμβουλευτικής, διαδραστικές, τεχνολογίας και επιχειρήσεων, οι οποίες τροφοδοτούνται από το μεγαλύτερο δίκτυο προηγμένης τεχνολογίας και ευφυών κέντρων επιχειρήσεων στον κόσμο.

Οι 699.000 άνθρωποι της εταιρείας εκπληρώνουν την υπόσχεση για τεχνολογία και ανθρώπινη εφευρετικότητα καθημερινά, εξυπηρετώντας πελάτες σε περισσότερες από 120 χώρες, αγκαλιάζοντας τη δύναμη της αλλαγής για να δημιουργήσουν αξία και κοινή επιτυχία για τους πελάτες, τους ανθρώπους, τους μετόχους, τους συνεργάτες και τις κοινότητές.

Google News Ακολουθήστε το Proson στo Google News

Δημοφιλείς Ειδήσεις