Breaking news

sxedia
A

Το περιοδικό δρόμου η «Σχεδία» αναζητά προσωπικό σε τρεις ειδικότητες για άμεση πρόσληψη. Η «σχεδία» είναι το μοναδικό ελληνικό περιοδικό δρόμου και μέλος του Διεθνούς Δικτύου Εφημερίδων Δρόμου (International Network of Street Papers-INSP), το οποίο απαριθμεί 122 περιοδικά δρόμου, σε 41 χώρες, με 14.000 άστεγους, άνεργους πωλητές και 6.000.000 διεθνώς αναγνώστες.
 
Η «σχεδία», όπως συμβαίνει με όλα τα περιοδικά δρόμου του κόσμου, δεν πωλείται στα συνήθη σημεία διάθεσης Τύπου, όπως περίπτερα, αλλά αποκλειστικά και μόνο στους δρόμους της πόλης από διαπιστευμένους πωλητές. Οι πωλητές προέρχονται από ευάλωτες κοινωνικά πληθυσμιακές ομάδες: άστεγοι, άνεργοι και γενικώς άνθρωποι που αποδεδειγμένα ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας.

Οι θέσεις που ζητάει το περιοδικό είναι οι εξής:

  • Head of Communications (Διευθυντή Επικοινωνίας)
  • Head of Fundraising (Ανεύρεση Πόρων)
  • Vendors Coordinator

Όσοι ενδιαφέρονται μπορούν να στείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα μαζί με cover letters στο [email protected] μέχρι την Παρασκευή, 4 Μαρτίου 2022. Να σημειωθεί ότι θα αξιολογηθούν μόνο τα βιογραφικά που θα συνοδεύονται από cover letters και θα είναι εμπρόθεσμα.

Head of Communications (Διευθυντή Επικοινωνίας)

O/Η Head of Communications σχεδιάζει, επιβλέπει και υλοποιεί το στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης του τμήματος Επικοινωνίας. Δημιουργεί την εικόνα της «σχεδίας» στο ευρύ κοινό, σύμφωνη με τη στρατηγική και το όραμα της οργάνωσης, επικοινωνεί με τα ΜΜΕ, τους opinion leaders, επιβλέπει την επικοινωνία και διαφήμιση της οργάνωσης στα κοινωνικά μέσα και σχεδιάζει και επιβλέπει το πλάνο ενεργειών και events με στόχο την αύξηση του awareness της «σχεδίας» και των προγραμμάτων της και την εκπαίδευση του κοινού που θα συμμετέχει σε αυτά. Εκπαιδεύει και εξελίσσει συνεχώς την ομάδα του/της και θέτει εφικτούς αλλά και φιλόδοξους στόχους.

Head of Fundraising (Ανεύρεση Πόρων)

O/Η Head of Fundraising σχεδιάζει, επιβλέπει και υλοποιεί το στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης του τμήματος Ανεύρεσης Πόρων. Αναλύει τις υπάρχουσες τάσεις της κοινωνίας, κατανοεί τα προγράμματα και τις ανάγκες της «σχεδίας» και δημιουργεί ένα πλάνο Ανεύρεσης Πόρων από: α. εταιρείες, β. Ιδρύματα, γ. Κρατικούς και Ευρωπαϊκούς Πόρους και δ. Ιδιώτες.

Παράλληλα αναπτύσσει τα άμεσα έσοδα από το περιοδικό (συνδρομές και διαφημίσεις) και χτίζει ένα δίκτυο πωλήσεων για την προώθηση των ειδών και υπηρεσιών που παράγονται από τη «σχεδία» (πχ. «σχεδία αρτ»). Εκπαιδεύει και εξελίσσει συνεχώς την ομάδα του/της, θέτει εφικτούς αλλά και φιλόδοξους στόχους και συνεργάζεται στρατηγικά με άλλες οργανώσεις, partners και δωρητές.

Vendors Coordinator

O/Η Vendors Coordinator αναλαμβάνει τη διακίνηση του περιοδικού της «σχεδίας» και τη δημιουργία ενός στρατηγικού πλάνου για τη βελτίωση της ζωής των πωλητών. Αναλαμβάνει εξ’ ολοκλήρου το δίκτυο της Αθήνας και εποπτεύει το δίκτυο της Θεσσαλονίκης.

Συνεργάζεται στενά με τους πωλητές ώστε να βελτιστοποιήσει τις πωλήσεις τους και άρα να αυξήσει το εισόδημά τους και δημιουργεί με ένα ξεκάθαρο bottom up approach ένα εξατομικευμένο πλάνο προσωπικής ανάπτυξης για τον καθένα/ καθεμία. Συνεργάζεται στενά με άλλες οργανώσεις και φορείς ώστε να εξασφαλίσει ότι λύνονται τα βασικά ζητήματα που αντιμετωπίζουν, βάσει του στρατηγικού σχεδιασμού που έχει προηγηθεί.

Παράλληλα δημιουργεί ένα στρατηγικό, συνολικό πλάνο «ευ ζην» για τους ανθρώπους, το οποίο και πάλι βασίζεται στις ανάγκες τους, στις προτιμήσεις τους και στις δεξιότητές. Συνεργάζεται στενά με το τμήμα του Fundraising για την Ανεύρεση Πόρων για τα προγράμματά του/ της και με το τμήμα Επικοινωνίας για την επικοινωνία των προγραμμάτων και του αντίκτυπού τους στις ζωέςν ανθρώπων.

Google News Ακολουθήστε το Proson στo Google News

Δημοφιλείς Ειδήσεις