Σας ενδιαφέρει η εξ αποστάσεως εργασία στο εξωτερικό, απομακρυσμένα από οποιαδήποτε πόλη της Βουλγαρίας;
Θέλετε να εργαστείτε για μία μεγάλη εταιρεία, σε θέση με υψηλό πακέτο αποδοχών, bonus απόδοσης, πρόσθετη ασφάλιση υγειονομικής περίθαλψης, δωροεπιταγές και εκπτώσεις αθλητικών καρτών μεταξύ άλλων;
Τότε το Proson.gr σας έχει μία δελεαστική πρόταση για θέση εργασίας που αφορά ελληνόφωνους στη Βουλγαρία.
Το αντικείμενο της θέσης
Στην Astrea Recruitment, δεσμεύονται να μετατρέψουν τις προκλήσεις της εύρεσης νέας εργασίας σε μια εμπνευσμένη διαδρομή αλλαγής και υποστήριξης. Με περηφάνια, αναφέρουν ότι είναι από τους καλύτερους στον τομέα των προσλήψεων εδώ και 16 χρόνια, πιστεύοντας ότι μπορούν να αλλάξουν τις ζωές των ανθρώπων βοηθώντας τους να γίνουν η καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους. Συμμετέχουν στην ανάπτυξη πολλών βουλγαρικών και διεθνών εταιρειών, βοηθώντας τις να βρουν τους κατάλληλους ανθρώπους και λύσεις για την επιχείρησή τους. Το δίκτυο ικανοποιημένων υποψηφίων και πελατών μας συνεχίζει να αναπτύσσεται, παραμένοντας το μεγαλύτερο καμάρι και κίνητρό μας.
Για έναν από τους πελάτες της, μια εταιρεία γνωστή για τις εξαιρετικές υπηρεσίες και τα προϊόντα της στον τομέα της BPO, αναζητούν τεχνικούς, φιλικούς και ικανούς ομαδικούς παίκτες για το ρόλο της Τεχνικής Φροντίδας Επιπέδου 1 με Ελληνικά και Αγγλικά – 100%, απομακρυσμένα από οποιαδήποτε πόλη της Βουλγαρίας.
Τα βασικά καθήκοντα και οι ευθύνες της του υποψήφιου
- Να είστε το πρόσωπο που απευθύνεται σε νέους και ήδη υπάρχοντες πελάτες.
- Χειρισμός όλων των ειδών ζητημάτων όπως τεχνολογικά προβλήματα, επίσημα θέματα και θέματα διαχειριστή και παροχή λύσεων και συμβουλών.
- Παρακολούθηση νέων προβλημάτων και διασφάλιση ότι τα παλιά αρχεία καταγραφής παραμένουν ενημερωμένα.
- Περνώντας τις δύσκολες εργασίας, ακολουθώντας το βιβλίο παιχνιδιού της εταιρείας.
- Φροντίζουν να τηρούν τις προθεσμίες και να κρατάνε τα πράγματα σε καλό δρόμο.
- Βοηθούν τους συμπαίκτες και προσπαθούν να πετύχουν τους στόχους της ομάδας.
Οι απαιτήσεις της θέσης
- Ισχυρή γνώση μιας κύριας γλώσσας και καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας.
- Εμπειρία σε περιβάλλον κέντρου επαφής ή σε ρόλο που αντιμετωπίζει πελάτες είναι ένα πλεονέκτημα.
- Οι δεξιότητες αντιμετώπισης προβλημάτων και η εμπειρία είναι πλεονέκτημα.
- Εξοικείωση με εφαρμογές και εξουσιοδοτήσεις για κινητές συσκευές και επιτραπέζιους υπολογιστές εντός της υπηρεσίας καταλόγου Active Directory.
- Βασικές γνώσεις κοινής ασύρματης συνδεσιμότητας και διαμόρφωσης (Bluetooth, Wi-Fi).
- Ομαδικό πνεύμα και προθυμία να εξυπηρετήσουν τους πελάτες και να βοηθήσουν στην επίτευξη στόχων.
Τα προνόμια της θέσης
- Ωράριο εργασίας από Δευτέρα έως Παρασκευή και πλήρης απασχόληση εξ αποστάσεως.
- Δελεαστικό πακέτο αποδοχών που συνοδεύεται από μπόνους βάσει απόδοσης.
- Επαγγελματικό και θετικό εργασιακό περιβάλλον και μεγάλη ομάδα ταλαντούχων συναδέλφων.
- Πρόσβαση σε διάφορα προγράμματα κατάρτισης και μάθησης μετά από μια εις βάθος αρχική εκπαίδευση.
- Επαγγελματική καθοδήγηση και ευκαιρίες για την οικοδόμηση μιας μακροπρόθεσμης επαγγελματικής σταδιοδρομίας.
- Καταπληκτικά οφέλη (πρόσθετη ασφάλιση υγειονομικής περίθαλψης, δωροεπιταγές και εκπτώσεις αθλητικών καρτών).
Εάν αισθάνεστε ενθουσιασμένοι και σίγουροι ότι σας ενδιαφέρει η θέση, σας ενθαρρύνουμε να κάνετε το επόμενο βήμα. Μπορείτε να μοιραστείτε το λεπτομερές βιογραφικό σας στα Αγγλικά όταν έχετε την ευκαιρία. (και μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε τον αριθμό αναφοράς SM_LTCSGGHRE). Να είστε βέβαιοι ότι θα επικοινωνήσουν άμεσα με τους υποψηφίους των οποίων τα προφίλ ταιριάζουν απόλυτα με τις απαιτήσεις της θέσης.
Μπορείτε να κάνετε αίτηση για τη θέση, στον ακόλουθο ενεργό σύνδεσμο, εδώ.