Πρόκειται για μόνιμη full time θέση εργασίας στον εκπαιδευτικό οργανισμό goLearn
ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ
- Έλεγχος και καταχώρηση παραστατικών (αγορών, δαπανών) , εισπράξεων , πληρωμών, τιμολογίων και λογιστικών εγγραφών, τίτλων κτήσης, παρακολούθηση συμβάσεων.
- Υπηρεσίες διαχείρισης μισθοδοσίας (προετοιμασία και υπολογισμός μηνιαίων μισθοδοτικών καταστάσεων )
- Προετοιμασία και συμφωνία λογαριασμών εμπορικού με Γεν λογιστική (πάγια, πελάτες προμηθευτές )
- Επικοινωνία με δημόσιες υπηρεσίες τράπεζες , πελάτες , προμηθευτές.
- Επικοινωνία και άμεση συνεργασία με τον προϊστάμενο του λογιστηρίου .
ΠΡΟΣΟΝΤΑ
- Πτυχίο ΑΕΙ /ΤΕΙ , με προτίμηση κατεύθυνσης στη λογιστική
- Απαραίτητη προϋπηρεσία 2 ετών σε θέση βοηθού λογιστή με βιβλία Γ! κατηγορίας.
- Πολύ καλή γνώση τήρησης διπλογραφικών βιβλίων , λογιστικών αρχών , νόμων και κανονισμών.
- Πολύ καλή γνώση σε θέματα ΚΦΕ ΦΠΑ ΕΛΠ φπα, myDATA και εργατικών / μισθοδοσίας (μισθοδοσία, παρακολούθηση υποχρεώσεων ΕΡΓΑΝΗ , ΕΦΚΑ ).
- Πολύ καλή γνώση SOFT1 , PYLON , EXCEL
- Γνώσεις αγγλικής γλώσσας , θα ήταν χρήσιμη.
- Οργανωτικές δεξιότητες , τακτοποίηση εγγράφων, ομαδικό πνεύμα.
- Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις για άρρενες υποψηφίους
Προσφέρουμε:
Αποδοχές αναλόγως προσόντων
Άριστες συνθήκες εργασίας σε ιδιαίτερα προσεγμένο εργασιακό περιβάλλον.