Η Νομική Βιβλιοθήκη αναζητά έναν υποψήφιο με κίνητρα και υψηλά προσόντα επαγγελματία, προκειμένου να αναλάβει τη θέση του marketing communications manager (διευθυντής μάρκετινγκ & επικοινωνίας σε εφαρμογές Publishing & Legal Tech.
Η Νομική Βιβλιοθήκη (εκτίμηση 1977) είναι ο κορυφαίος οργανισμός στην Ελλάδα και την Κύπρο που προσφέρει ένα πλήρες φάσμα προϊόντων και υπηρεσιών υποστήριξης στον τομέα των Επιχειρήσεων και του Δικαίου, συμπεριλαμβανομένων εκδόσεων, επαγγελματικής κατάρτισης και πλατφόρμες τεχνολογίας Νομικής, σχεδιασμένες για νομικούς, εταιρικούς, κυβερνητικούς, επιβολής του νόμου και των χρηματοπιστωτικών αγορών.
Το αντικείμενο της θέσης
Ο υποψήφιος καλείται να:
- Καθοδηγεί την ανάπτυξη και εφαρμογή στρατηγικών διαφήμισης και προώθησης (offline & online) για τις επιχειρηματικές μονάδες της εταιρείας που σχετίζονται με προϊόντα, σε συνεργασία με τους ενδιαφερόμενους φορείς της BU.
- Ανάπτυξη και εφαρμογή σχεδίων επικοινωνίας 360° για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών και την αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας.
- Συνεργασία με τις εσωτερικές δημιουργικές ομάδες προκειμένου να αναπτύξετε ιδέες επωνυμίας, γραφικά σχέδια, διαφημιστικό υλικό και διαφημιστικό αντίγραφο (εκτός σύνδεσης και στο διαδίκτυο).
- Προσδιορίζει αποτελεσματικά κανάλια μάρκετινγκ και προώθησης, συμπεριλαμβανομένων των πλατφορμών μέσων, για την επικοινωνία των μηνυμάτων προϊόντων στους πελάτες.
- Παρακολουθεί τις στρατηγικές επικοινωνίας για προωθήσεις σε όλα τα κανάλια.
- Παρακολούθηση και ανάλυση της αποτελεσματικότητας των καμπανιών μάρκετινγκ (online & offline) σε συνεργασία με επιχειρηματικές μονάδες.
- Συμβολή στον προγραμματισμό και τη διαχείριση προϋπολογισμών επικοινωνίας μάρκετινγκ.
- Συνεργάζεται στενά με την ομάδα διαχείρισης για να διασφαλίσετε την ευθυγράμμιση των δραστηριοτήτων σε ολόκληρο τον οργανισμό σύμφωνα με την επιχειρηματική στρατηγική και τους στόχους.
- Συμβάλει ενεργά στην ανάπτυξη της στρατηγικής της επωνυμίας, ενεργώντας ως «φύλακας της επωνυμίας» για το εμπορικό σήμα της εταιρείας.
- Σχεδιάζει και υλοποιεί δραστηριότητες μάρκετινγκ εταιρικής κοινωνικής ευθύνης.
- Υπεύθυνος για την παρουσία της εταιρείας σε διάφορες εταιρικές εκδηλώσεις (συνέδρια, φόρουμ κ.λπ.)
Τα απαραίτητα προσόντα
- Πτυχίο στο μάρκετινγκ, τη διαφήμιση, τις επικοινωνίες ή άλλο σχετικό τομέα.
- Μεταπτυχιακό θα ήταν πλεονέκτημα.
- Τουλάχιστον 10 χρόνια αποδεδειγμένη εμπειρία σε ρόλο online & offline marketing, κατά προτίμηση σε οργανισμό πολλαπλών επωνυμιών ή σε οργανωμένο τμήμα επικοινωνίας μάρκετινγκ.
- Άριστη εργασιακή ηθική, ευελιξία και ικανότητα εργασίας και αποτελεσματικής επικοινωνίας με πολυλειτουργικές ομάδες.
- Οι δεξιότητες ηγεσίας και διαχείρισης ομάδας σε συνδυασμό με τη στρατηγική σκέψη και τις δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων είναι ιδιαίτερα επιθυμητές.
- Ισχυρές δεξιότητες επικοινωνίας και παρουσίασης.
- Άριστη χρήση εφαρμογών MS Office.
Τα οφέλη
- Ανταγωνιστικός μισθός
- Ανταγωνιστικό Πακέτο Αμοιβών
- Μεγάλο ομαδικό πνεύμα
- Ευκαιρίες κατάρτισης και εξέλιξης
Μπορείτε να κάνετε άμεσα την αίτηση σας, στον ακόλουθο ενεργό σύνδεσμο στο LinkedIn, εδώ.