Breaking news

Προσλήψεις στην Kaizen Gaming
A

Η Kaizen Gaming προσλαμβάνει νέο ελληνόφωνο προσωπικό για τον τομέα του customer service στην περιοχή της Αθήνας.

Η Kaizen Gaming

Η Kaizen Gaming είναι μία κορυφαία εταιρεία GameTech στην Ελλάδα και μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες στον κόσμο, που δραστηριοποιείται σε 13 αγορές με 2 brands, Betano & Stoiximan.

Στόχος τους είναι να αξιοποιούν πάντα την τεχνολογία αιχμής, παρέχοντας την καλύτερη εμπειρία σε εκατομμύρια πελάτες που τους εμπιστεύονται για την ψυχαγωγία τους.

Είναι μια ποικιλόμορφη ομάδα με περισσότερους από 2.200 Kaizeners, από 40+ εθνικότητες που απλώνονται σε 3 ηπείρους. Η #oneteam της εταιρείας είναι περήφανη που συγκαταλέγεται μεταξύ των «Καλύτερων Χώρων Εργασίας» στην Ευρώπη και έχει πιστοποιηθεί ως «A Great Place to Work» για τα γραφεία τους.

Το αντικείμενο της θέσης

Όλα είναι θέμα επικοινωνίας. Το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών προτείνει το μοναδικό σημείο επαφής για τους πελάτες της εταιρείας που θέλουν να επικοινωνήσουν μαζί τους. Ως Πράκτορας CS, θα είστε υπεύθυνοι για το χειρισμό όλων των επικοινωνιών και την παροχή βοήθειας στους πελάτες μας με ερωτήσεις και ζητήματα που ενδέχεται να αντιμετωπίσουν. Η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας είναι η πρώτη γραμμή των υπηρεσιών μας και ένα από τα μεγαλύτερα δυνατά μας σημεία.

Τα καθήκοντα που θα κληθεί να αναλάβει ο υποψήφιος

  • Λήψη ερωτήσεων, παράπονα και σχόλια πελατών μέσω πολλαπλών γραπτών καναλιών επικοινωνίας.
  • Θα είστε υπεύθυνοι για τη γρήγορη και αποτελεσματική απάντηση στον πελάτη μέσω ζωντανής συνομιλίας, email και μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
  • Θα λειτουργείτε ως η πρώτη γραμμή άμυνας και κλιμάκωσης, για όλα τα ζητήματα και τις έρευνες πελατών.
  • Χτίστε βιώσιμες σχέσεις και εμπιστοσύνη με τους πελάτες μέσω ανοιχτής και διαδραστικής επικοινωνίας.
  • Αντιμετωπίστε τους πελάτες με σεβασμό, ακολουθώντας τις πολιτικές και τις διαδικασίες της εταιρείας, διασφαλίζοντας ότι οι πελάτες είναι ικανοποιημένοι με τη λύση/απάντηση που παρέχεται.
  • Επικοινωνήστε εσωτερικά με άλλα τμήματα, παρακολουθώντας εκκρεμότητες που σχετίζονται με αιτήματα πελατών.

Τα απαραίτητα προσόντα

  • 3-5 χρόνια εμπειρίας στην ηλεκτρονική υποστήριξη πελατών.
  • Προηγούμενη εμπειρία στον κλάδο iGaming θα θεωρηθεί προσόν.
  • Εξαιρετικές επικοινωνιακές δεξιότητες.
  • Ενεργητική Ακρόαση: Δίνοντας πλήρη προσοχή σε αυτά που λένε οι άλλοι, αφιερώνοντας χρόνο για να κατανοήσετε τα σημεία που αναφέρονται, θέτοντας ερωτήσεις και κατάλληλες απαντήσεις.
  • Προσανατολισμός Υπηρεσιών: Ενεργή αναζήτηση τρόπων για να βοηθήσετε τους πελάτες.
  • Προηγμένες δεξιότητες Η/Υ και δεξιότητες πληκτρολόγησης.
  • Άριστη γνώση της Ελληνικής γλώσσας και καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας.
  • Διαθεσιμότητα για εργασία σε βάρδιες, συμπεριλαμβανομένων των Σαββατοκύριακων και των αργιών.

Μπορείτε να κάνετε την αίτηση σας, στον ακόλουθο ενεργό σύνδεσμο, εδώ.

Google News Ακολουθήστε το Proson στo Google News

Δημοφιλείς Ειδήσεις