Breaking news

Η Διεθνής Αμνηστία αναζητά προσωπικό στην Αθήνα
A

Η Διεθνής Αμνηστία αναζητά προσωπικό για τη θέση του Telephone Fundraiser – TFR στην Αθήνα. Το νέο προσωπικό θα εργαστεί σε καθεστώς μερικούς απασχόλησης, 6 ώρες την ημέρα από Δευτέρα – Παρασκευή, με κυλιόμενο ωράριο (πρωινές ή απογευματινές βάρδιες).

Η σύμβαση του νέου προσωπικού θα διαρκέσει για τέσσερις μήνες, με δυνατότητα επέκτασής της.

Όραμα και Αποστολή

Το όραμα της Διεθνούς Αμνηστίας είναι ένας κόσμος στον οποίο κάθε άνθρωπος απολαμβάνει όλα τα ανθρώπινα δικαιώματα έτσι όπως αυτά κατοχυρώνονται στην Οικουμενική Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και σε άλλα διεθνή πρότυπα για τα ανθρώπινα δικαιώματα.

Για την επίτευξη αυτού του οράματος, αποστολή της Διεθνούς Αμνηστίας είναι να αναλαμβάνει έρευνα και δράση με επίκεντρο την πρόληψη και τον τερματισμό σοβαρών παραβιάσεων των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

Η Διεθνής Αμνηστία είναι ανεξάρτητη από κυβερνήσεις, πολιτικές ιδεολογίες, οικονομικά συμφέροντα και θρησκείες. Επίσης οικονομικά ανεξάρτητη χάρη στις γενναιόδωρες προσφορές των μελών και των υποστηρικτών της.

Κύριες αρμοδιότητες και καθήκοντα

Ο υπεύθυνος TFR αναλαμβάνει την τηλεφωνική επικοινωνία με υποστηρικτές του Ελληνικού Τμήματος της Διεθνούς Αμνηστίας προκειμένου να τους ενημερώνει για τη δυνατότητα σταθερής οικονομικής υποστήριξης της οργάνωσης και να τους ενθαρρύνει να γίνουν πάγιοι δωρητές. Συγκεκριμένα:

  • Πραγματοποιεί τηλεφωνικές κλήσεις σε υποστηρικτές των εκστρατειών του Τμήματος σε συγκεκριμένες καταλόγους βάσει συναίνεσης για επικοινωνία. Οι τηλεφωνικές κλήσεις βασίζονται σε προσχεδιασμένα σενάρια επικοινωνίας με στόχο την ενημέρωση των υποστηρικτών για την πορεία της εκστρατείας στην οποία έχουν δηλώσει ενδιαφέρον και την ενθάρρυνσή τους να γίνουν πάγιοι δωρητές του Τμήματος.
  • Πραγματοποιεί επακόλουθη επικοινωνία μέσω e-mail
  • Απαντά σε εισερχόμενες κλήσεις από υποστηρικτές των συγκεκριμένων καταλόγων αναφορικά με την μετατροπή τους σε πάγιους δωρητές.
  • Διαχειρίζεται τα σχετικά δεδομένα στη Βάση Δεδομένων του Τμήματος (εισαγωγή στοιχείων, εξαγωγή reports).
  • Τηρεί τα σχετικά αρχεία κλήσεων και παρακολουθεί & αξιολογεί την πορεία της ενέργειας βάσει προκαθορισμένων δεικτών (% callable leads, % ολοκληρωμένων κλήσεων, % μετατροπής υποστηρικτών σε πάγους δωρητές, % No Show & Skip, κ.ά.)
  • Συνεργάζεται άμεσα με την Υπεύθυνη Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Τμήματος.
  • Συμμετέχει στις συναντήσεις σχεδιασμού & αξιολόγησης ενεργειών του Τμήματος και στις συναντήσεις με τη διεθνή ομάδα Ανεύρεσης Πόρων της οργάνωσης.

Γνώσεις / Δεξιότητες

  • Επαγγελματική εμπειρία σε παρόμοια θέση τηλεφωνικής εξυπηρέτησης / TFR ή άλλη θέση εξυπηρέτησης υποστηρικτών / πελατών. Θα εκτιμηθεί η εμπειρία σε παρόμοια θέση σε Μη Κυβερνητική Οργάνωση ή άλλο κοινωφελή φορέα.
  • Απολυτήριο Λυκείου. Θα εκτιμηθεί πτυχίο σε Marketing, Επικοινωνία, Δημόσιες Σχέσεις, Διοίκηση Επιχειρήσεων ή συναφές αντικείμενο σπουδών 
  • Εξαιρετικές επικοινωνιακές δεξιότητες, δεξιότητες στη διαπραγμάτευση και στην αντιμετώπιση παραπόνων
  • Γνώση βάσης δεδομένων (CRM). Θα εκτιμηθεί η γνώση του συστήματος Microsoft Dynamics
  • Γνώση τηλεφωνικών συστημάτων
  • Εμπειρία στην παρακολούθηση & αξιολόγηση δεικτών για ενέργειες Ανεύρεσης Πόρων μέσω τηλεφώνου
  • Πολύ καλή γνώση προγραμμάτων Office (outlook, word, excel)
  • Άριστη γνώση της ελληνικής γλώσσας
  • Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας 
  • Επιμονή και προσανατολισμός στο αποτέλεσμα
  • Ομαδικό πνεύμα, συνεργασία, ευελιξία
  • Διαθεσιμότητα για κυλιόμενο ωράριο (πρωινές ή απογευματινές βάρδιες)

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα και μία επιστολή εκδήλωσης ενδιαφέροντος στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected], το αργότερο έως την Κυριακή 7 Ιανουαρίου 2024.

Google News Ακολουθήστε το Proson στo Google News

Δημοφιλείς Ειδήσεις