Η ΑΡΣΙΣ προσλαμβάνει προσωπικό ώστε να καλύψει τις ανάγκες της στις εγκαταστάσεις της στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.
Οι 8 θέσεις εργασίας αφορούν τις παρακάτω ειδικότητες:
- Ψυχολόγος
- Εκπαιδευτικός
- Κοινωνικός λειτουργός
- Νοσηλευτής
- Επιμελητής καθαριότητας
- Διοικητικός υπάλληλος
Οι θέσεις και τα απαραίτητα προσόντα
Ψυχολόγος - 1 θέση
Απαραίτητα προσόντα:
- Τίτλος σπουδών Πτυχίου Ψυχολογίας ΠΕ
- Άδεια ασκήσεως επαγγέλματος (θα πρέπει να αναγράφεται στο βιογραφικό)
- Προηγούμενη επαγγελματική εμπειρία τουλάχιστον 1 έτους σε συναφές αντικείμενο (δομή φιλοξενίας ασυνόδευτων ανηλίκων, αν δεν υπάρχει κανένας υποψήφιος με συναφή εμπειρία σε δομή φιλοξενίας τότε θα θεωρεί συναφείς εμπειρία ευρύτερα προηγούμενη εργασία στο προσφυγικό αντικείμενο).
- Πολύ καλή γνώση της Αγγλικής Γλώσσας (πιστοποιημένη)
- Καλή γνώση χειρισμού Η/Υ (πιστοποιημένη)
Επιθυμητά προσόντα:
- Γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας (προτιμητέα γνώση γαλλικών).
- Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών σε συναφές αντικείμενο.
- Εργασιακή εμπειρία στην εργασιακή συμβουλευτική.
Συνεκτιμημένα προσόντα:
- Εθελοντική δράση ή συμμετοχή σε πρωτοβουλίες πολιτών και συλλογικότητες κοινωνικής δράσης.
- Εμπειρία σε θέματα μεταναστών/ προσφύγων και ευάλωτων ομάδων
- Γνώση ζητημάτων παιδικής προστασίας (παρακολούθηση σχετικών σεμιναρίων)
- Δίπλωμα Οδήγησης(τουλάχιστον 1 έτους οδηγικής εμπειρίας)
Απαραίτητες δεξιότητες που θα κριθούν από τη συνέντευξη:
- Εμπειρία στην επικοινωνία και διαμεσολάβηση με δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς σε υπηρεσίες προς ευπαθείς κοινωνικές ομάδες γενικότερα ή των παιδιών ειδικότερα,
- Δεξιότητες συνεργασίας στο πλαίσιο λειτουργίας της ομάδας
- Ικανότητα να εργάζεται υπό συνθήκες πίεσης και ανάληψης πρωτοβουλιών, ικανότητα οργάνωσης και εποπτείας, ικανότητα επίλυσης προβλημάτων σε καθημερινές καταστάσεις κρίσης, εμπειρία στη διοργάνωση δράσεων εξωστρέφειας και στην επικοινωνία με δημόσιους και ιδιωτικούς τοπικούς φορείς.
Καθήκοντα:
- Ανάληψη διαχείρισης θεμάτων που προκύπτουν στον φιλοξενούμενο πληθυσμό.
- Διατήρηση αρχείου περιστατικών.
- Ψυχολογική στήριξη των ανηλίκων.
- Να κινείται στο χώρο έτσι ώστε να παρατηρεί και να επιλαμβάνεται προβλημάτων που τα παιδιά μπορεί να έχουν και να χρήζουν ιδιαίτερης ψυχολογικής υποστήριξης.
- Εκτίμηση και αντιμετώπιση των κοινωνικών αναγκών των ανηλίκων και αναγνώριση περιστατικών που πιθανά χρήζουν ειδικής υποστήριξης.
- Διαμόρφωση, σε συνεργασία με τη συντονίστρια, του ατομικού πλάνου δράσης του ανήλικου.
- Συνοδείες σε νοσοκομεία και σε άλλες υπηρεσίες ή δραστηριότητες, κατά τη διάρκεια της βάρδιας του.
- Διοργάνωση ατομικών και ομαδικών συνεδριών με τους ανηλίκους.
- Ευθυγράμμιση με τις υποδείξεις της ομάδας συντονισμού σχετικά με τα καθήκοντα του, καθώς και την τυχόν προσαρμογή αυτών σε επείγουσες καταστάσεις
Ώρες απασχόλησης (εβδομαδιαίως): 40
Εκπαιδευτικός - 1 θέση
Απαραίτητα προσόντα:
- Τίτλος σπουδών που αντιστοιχεί σε εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων, αντικειμένου που να ανταποκρίνεται στην ηλικία και τις ανάγκες των ανηλίκων
- Καλή γνώση της Αγγλικής ή γαλλικής Γλώσσας (επίπεδο Β1/Β2, πιστοποιημένη),
- Γνώση χειρισμού Η/Υ (επεξεργασία κειμένων, υπολογιστικών φύλλων και υπηρεσιών διαδικτύου)
- Άδεια οδήγησης ΙΧ αυτοκινήτου (τουλάχιστον 2 χρόνια οδηγικής εμπειρίας).
Επιθυμητά προσόντα:
- Γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας(προτιμητέα γνώση γερμανικών).
- Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών σε συναφές αντικείμενο
- Προηγούμενη επαγγελματική εμπειρία ενός έτους σε συναφές αντικείμενο
Συνεκτιμημένα προσόντα:
- Προηγούμενη απασχόληση στο μεταναστευτικό / προσφυγικό και εμπειρία με ευάλωτες ομάδες
- Εθελοντική εργασία.
Απαραίτητες δεξιότητες που θα κριθούν κατά τη συνέντευξη:
- Εμπειρία στην επικοινωνία και διαμεσολάβηση με δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς σε υπηρεσίες προς ευπαθείς κοινωνικές ομάδες γενικότερα ή των παιδιών ειδικότερα,
- Δεξιότητες συνεργασίας στο πλαίσιο λειτουργίας της ομάδας
- Ικανότητα να εργάζεται υπό συνθήκες πίεσης και ανάληψης πρωτοβουλιών, ικανότητα οργάνωσης και εποπτείας
- Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στη μη διάκριση, εχεμύθεια
- Ικανότητα επίλυσης προβλημάτων σε καθημερινές καταστάσεις κρίσης, εμπειρία στη διοργάνωση δράσεων εξωστρέφειας και στην επικοινωνία με δημόσιους και ιδιωτικούς τοπικούς φορείς.
- Διάθεση εξέλιξης (κατάρτιση, επιμόρφωση, ενημέρωση)
- Δυνατότητα ευελιξίας και προσαρμογής
Καθήκοντα:
- Να διοργανώνει και να αναλαμβάνει τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας για τα μαθήματα του σχολείου, εκμάθησης ελληνικών για τους ανηλίκους και τμήματα εκμάθησης άλλων γλωσσών με την υποστήριξη εθελοντών.
- Την ευθύνη λειτουργίας των τμημάτων και δράσεων αυτών.
- Να προσαρμόζει το χρόνο των μαθημάτων, το περιεχόμενο και τη σύνθεση της ομάδας στις απαιτήσεις των θρησκευτικών υποχρεώσεων, των υπόλοιπων εκπαιδευτικών, ψυχαγωγικών, αθλητικών και άλλων δραστηριοτήτων.
- Τη διοργάνωση ομαδικών δραστηριοτήτων για τους ανήλικους που φιλοξενούνται στο Ξενώνα. Δεν πραγματοποιεί ατομικές συναντήσεις ή συνεδρίες με τους ανηλίκους.
- Τη διοργάνωση δράσεων με σκοπό την κοινωνική ενδυνάμωση των παιδιών και την ομαλή συνύπαρξη των παιδιών μεταξύ τους και με το γενικό πληθυσμό.
- Να φροντίζει την ισορροπία των δράσεων έτσι ώστε να καλύπτονται εκπαιδευτικές, πολιτιστικές, ψυχαγωγικές και αθλητικές δραστηριότητες.
- Να συμφωνεί προηγουμένως με τη συντονιστική ομάδα του προγράμματος τις δράσεις που οργανώνει εντός και εκτός Ξενώνα.
- Την ενημέρωση, σε τακτά χρονικά διαστήματα, της συντονιστικής ομάδας για τις δράσεις που προτείνει χωρίς να έχει προηγουμένως κάνει νύξη στην ομάδα φιλοξενουμένων.
- Την ενημέρωση του επιστημονικού προσωπικού (κοινωνικοί επιστήμονες, ψυχολόγοι) για ζητήματα που κρίνει σημαντικά (διαφωνίες μεταξύ των φιλοξενουμένων, αιτήματα φιλοξενουμένων κτλ).
- Την ευθυγράμμιση με τις υποδείξεις της ομάδας συντονισμού σχετικά με τα καθήκοντα του.
Ώρες απασχόλησης (εβδομαδιαίως): 40
Κοινωνικός λειτουργός - 1 θέση
Απαραίτητα προσόντα:
- Τίτλος σπουδών που αντιστοιχεί σε εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων, αντικειμένου που να ανταποκρίνεται στην ηλικία και τις ανάγκες των ανηλίκων
- Καλή γνώση της Αγγλικής ή γαλλικής Γλώσσας (επίπεδο Β1/Β2, πιστοποιημένη),
- Γνώση χειρισμού Η/Υ (επεξεργασία κειμένων, υπολογιστικών φύλλων και υπηρεσιών διαδικτύου)
- Άδεια οδήγησης ΙΧ αυτοκινήτου (τουλάχιστον 2 χρόνια οδηγικής εμπειρίας).
Επιθυμητά προσόντα:
- Γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας(προτιμητέα γνώση γερμανικών).
- Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών σε συναφές αντικείμενο
- Προηγούμενη επαγγελματική εμπειρία ενός έτους σε συναφές αντικείμενο
Συνεκτιμημένα προσόντα:
- Προηγούμενη απασχόληση στο μεταναστευτικό / προσφυγικό και εμπειρία με ευάλωτες ομάδες
- Εθελοντική εργασία.
Απαραίτητες δεξιότητες που θα κριθούν κατά τη συνέντευξη:
- Εμπειρία στην επικοινωνία και διαμεσολάβηση με δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς σε υπηρεσίες προς ευπαθείς κοινωνικές ομάδες γενικότερα ή των παιδιών ειδικότερα,
- Δεξιότητες συνεργασίας στο πλαίσιο λειτουργίας της ομάδας
- Ικανότητα να εργάζεται υπό συνθήκες πίεσης και ανάληψης πρωτοβουλιών, ικανότητα οργάνωσης και εποπτείας
- Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στη μη διάκριση, εχεμύθεια
- Ικανότητα επίλυσης προβλημάτων σε καθημερινές καταστάσεις κρίσης, εμπειρία στη διοργάνωση δράσεων εξωστρέφειας και στην επικοινωνία με δημόσιους και ιδιωτικούς τοπικούς φορείς.
- Διάθεση εξέλιξης (κατάρτιση, επιμόρφωση, ενημέρωση)
- Δυνατότητα ευελιξίας και προσαρμογής
Καθήκοντα:
- Να διοργανώνει και να αναλαμβάνει τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας για τα μαθήματα του σχολείου, εκμάθησης ελληνικών για τους ανηλίκους και τμήματα εκμάθησης άλλων γλωσσών με την υποστήριξη εθελοντών.
- Την ευθύνη λειτουργίας των τμημάτων και δράσεων αυτών.
- Να προσαρμόζει το χρόνο των μαθημάτων, το περιεχόμενο και τη σύνθεση της ομάδας στις απαιτήσεις των θρησκευτικών υποχρεώσεων, των υπόλοιπων εκπαιδευτικών, ψυχαγωγικών, αθλητικών και άλλων δραστηριοτήτων.
- Τη διοργάνωση ομαδικών δραστηριοτήτων για τους ανήλικους που φιλοξενούνται στο Ξενώνα. Δεν πραγματοποιεί ατομικές συναντήσεις ή συνεδρίες με τους ανηλίκους.
- Τη διοργάνωση δράσεων με σκοπό την κοινωνική ενδυνάμωση των παιδιών και την ομαλή συνύπαρξη των παιδιών μεταξύ τους και με το γενικό πληθυσμό.
- Να φροντίζει την ισορροπία των δράσεων έτσι ώστε να καλύπτονται εκπαιδευτικές, πολιτιστικές, ψυχαγωγικές και αθλητικές δραστηριότητες.
- Να συμφωνεί προηγουμένως με τη συντονιστική ομάδα του προγράμματος τις δράσεις που οργανώνει εντός και εκτός Ξενώνα.
- Την ενημέρωση, σε τακτά χρονικά διαστήματα, της συντονιστικής ομάδας για τις δράσεις που προτείνει χωρίς να έχει προηγουμένως κάνει νύξη στην ομάδα φιλοξενουμένων.
- Την ενημέρωση του επιστημονικού προσωπικού (κοινωνικοί επιστήμονες, ψυχολόγοι) για ζητήματα που κρίνει σημαντικά (διαφωνίες μεταξύ των φιλοξενουμένων, αιτήματα φιλοξενουμένων κτλ).
- Την ευθυγράμμιση με τις υποδείξεις της ομάδας συντονισμού σχετικά με τα καθήκοντα του.
Ώρες απασχόλησης (εβδομαδιαίως): 40
Νοσηλευτής - 1 θέση
Απαραίτητα προσόντα:
- Πτυχίο ΠΕ ή ΤΕ Νοσηλευτικής
- Άδεια ασκήσεως επαγγέλματος (πρέπει να αναγράφεται στο βιογραφικό)
- Καλή γνώση της Αγγλικής ή γαλλικής Γλώσσας (με πιστοποίηση επιπέδου Β1/Β2),
- Γνώση χειρισμού Η/Υ (επεξεργασία κειμένων, υπολογιστικών φύλλων και υπηρεσιών διαδικτύου)
Επιθυμητά προσόντα:
- Άδεια οδήγησης ΙΧ αυτοκινήτου.
- Γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας(προτιμητέα γνώση γερμανικών).
- Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών σε συναφές αντικείμενο
- Προηγούμενη επαγγελματική εμπειρία ενός έτους σε συναφές αντικείμενο
Συνεκτιμημένα προσόντα:
- Προηγούμενη απασχόληση στο μεταναστευτικό / προσφυγικό και εμπειρία με ευάλωτες ομάδες
- Εθελοντική εργασία.
Απαραίτητες δεξιότητες που θα κριθούν από τη συνέντευξη:
- Εμπειρία στην επικοινωνία και διαμεσολάβηση με δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς σε υπηρεσίες προς ευπαθείς κοινωνικές ομάδες γενικότερα ή των παιδιών ειδικότερα,
- Δεξιότητες συνεργασίας στο πλαίσιο λειτουργίας της ομάδας
- Ικανότητα να εργάζεται υπό συνθήκες πίεσης και ανάληψης πρωτοβουλιών, ικανότητα οργάνωσης και εποπτείας
- Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στη μη διάκριση, εχεμύθεια
- Ικανότητα επίλυσης προβλημάτων σε καθημερινές καταστάσεις κρίσης, εμπειρία στη διοργάνωση δράσεων εξωστρέφειας και στην επικοινωνία με δημόσιους και ιδιωτικούς τοπικούς φορείς.
- Διάθεση εξέλιξης (κατάρτιση, επιμόρφωση, ενημέρωση)
- Δυνατότητα ευελιξίας και προσαρμογής
Καθήκοντα:
- Είναι υπεύθυνος για τη συμπλήρωση του Ιατρικού ιστορικού
- Αναλαμβάνει την περίθαλψη φιλοξενούμενων και την παροχή πρώτων βοηθειών
- Αναλαμβάνει την παρακολούθηση ιατρικής κατάστασης παιδιών και των εμβολιασμών τους
- Αναλαμβάνει την τήρηση των ιατρικών φακέλων
- Είναι υπεύθυνος για την έκδοση πιστοποιητικών υγείας για αθλητικούς και εκπαιδευτικούς λόγους
- Αναλαμβάνει τη δρομολόγηση των ιατρικών ραντεβού και τη συνοδεία
- Είναι υπεύθυνος για την επικοινωνία με ιατρικό προσωπικό και για την μεταφορά αυτών των πληροφοριών στο κοινωνικό προσωπικό για τα αποτελέσματα των ραντεβού
- Έχει τον πρώτο λόγο σε περίπτωση παραμονής ή διανυκτέρευση στα επείγοντα και κατά τη νοσηλεία, σε αυτό συμμετέχουν όλα τα μέλη του προσωπικού, ανάλογα με το χρόνο νοσηλείας κλπ
- Έχει την επίβλεψη του φαρμακείου δομής
- Έχει την εποπτεία ορθής τήρησης φαρμακευτικών αγωγών
- Αναλαμβάνει την παρακολουθηση των αποθεμάτων στα φάρμακα και τα παραφάρμακα και μεριμνά για την ορθή παραγγελία τους
- Έχει την εποπτεία τήρησης ιατρικών οδηγιών
- Αναλαμβάνει τη δικτύωση με φορείς υγείας
- Αναλαμβάνει την ευαισθητοποίηση του προσωπικού / φιλοξενούμενων σε θέματα ατομικής υγιεινής και των μεταδιδόμενων νοσημάτων
Ώρες απασχόλησης (εβδομαδιαίως): 40
Επιμελητής καθαριότητας - 3 θέσεις
Απαραίτητα προσόντα:
- Ύπαρξη σχετικής επαγγελματικής εμπειρίας, πιστοποίησης ή κατάρτισης
Επιθυμητά προσόντα:
- Καλή Γνώση της Ελληνικής Γλώσσας
- Υποχρεωτική Εκπαίδευση
- Προηγούμενη επαγγελματική ή εθελοντική εμπειρία στην φροντίδα χώρου παιδιών
- Άδεια οδήγησης ΙΧ αυτοκινήτου (με τουλάχιστον 1 έτος εμπειρίας)
- Γνώση της Αγγλικής Γλώσσας
- Γνώση χειρισμού υπολογιστών
Συνεκτιμημένα προσόντα:
- Προηγούμενη απασχόληση στο μεταναστευτικό / προσφυγικό και εμπειρία με ευάλωτες ομάδες
- Εθελοντική εργασία
Απαραίτητες δεξιότητες που θα κριθούν στη συνέντευξη:
- Δεξιότητες συνεργασίας και συντονισμού στο πλαίσιο λειτουργίας της ομάδας.
- Ικανότητα να εργάζεται υπό συνθήκες πίεσης και ανάληψης πρωτοβουλιών, ικανότητα οργάνωσης και εποπτείας, ικανότητα επίλυσης προβλημάτων σε καθημερινές καταστάσεις κρίσης.
Καθήκοντα:
- Καθαριότητα και επιμέλεια όλων των εσωτερικών και εξωτερικών χώρων του ΚΦΑΑ
- Ενημέρωση του επιστημονικού προσωπικού για ζητήματα που κρίνει σημαντικά (διαφωνίες μεταξύ των φιλοξενουμένων κτλ)
- Ευθυγράμμιση με τις υποδείξεις της ομάδας συντονισμού σχετικά με τα καθήκοντα της, καθώς και την τυχόν προσαρμογή αυτών σε επείγουσες καταστάσεις
Ώρες απασχόλησης (εβδομαδιαίως): 40 και 20 αντιστοίχως
Διοικητικός υπάλληλος - 1 θέση
Απαραίτητα προσόντα:
- Πτυχίο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης
- Πτυχίο της Αγγλικής ή Γαλλικής γλώσσας
- Γνώση χειρισμού Η/Υ (επεξεργασία κειμένων, υπολογιστικών φύλλων και υπηρεσιών διαδικτύου)
Επιθυμητά προσόντα:
- Συναφής επαγγελματική εμπειρία (τουλάχιστον ενός έτους)
- Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών αντίστοιχου κλάδου με το αντικείμενο της θέσης
- Εμπειρία στην αναζήτηση πόρων και την προσέλκυση χορηγών
- Άδεια οδήγησης ΙΧ αυτοκινήτου
Συνεκτιμημένα προσόντα:
- Προηγούμενη απασχόληση στο μεταναστευτικό / προσφυγικό και εμπειρία με ευάλωτες ομάδες
- Εθελοντική εργασία.
Καθήκοντα:
- Διαχείριση Διεξαγωγή κάθε ενέργειας που ανάγεται στη διοικητική, γραμματειακή και διαχειριστική υποστήριξη της δομής.
- Έχει την ευθύνη των παραγγελιών και των προμηθειών του Ξενώνα σε συνεργασία με το τμήμα Προμηθειών.
- Αναπαραγωγή εγγράφων και διακίνηση της αλληλογραφίας
- Παραλαβή προμηθειών και παραστατικών στοιχειών και αρχειοθέτηση.
- Διαχείριση του ταμείου της δομής για χαρτζιλίκια, μικρές δαπάνες, εισιτήρια κ.α.
- Καταγραφή αναγκών της δομής σε συνεργασία με τον Συντονιστή και τον Οικονομικό διαχειριστή του έργου.
- Συμμετέχει στην ικανοποίηση των υποχρεώσεων προς τους φορείς χρηματοδότησης με την έγκαιρη κατάθεση των εκθέσεων προόδου φυσικού και οικονομικού αντικειμένου.
- Συμμετέχει στην έκδοση της αξιολόγησης.
- Αναλαμβάνει την απογραφή των ειδών και προμηθειών.
- Συμμετέχει στις ενέργειες προσέλκυσης χορηγιών.
- Συνοδεύει τους φιλοξενούμενους εκτός δομής εφόσον χρειαστεί.
- Υποστηρίζει την δημοσιότητα του έργου.
- Συντάσσει το πρόγραμμα των βαρδιών του προσωπικού το οποίο ελέγχεται από τη συντονίστρια
- Συμμετέχει υποχρεωτικά στις ομάδες προσωπικού, τις εποπτείες και στις εκπαιδεύσεις που κρίνει απαραίτητες η Οργάνωση.
Ώρες απασχόλησης (εβδομαδιαίως): 40
Υποβολή αιτήσεων συμμετοχής
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να αποστείλουν μέσω email στο [email protected] τα εξής δικαιολογητικά:
- Βιογραφικό Σημείωμα
- Επιστολή Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για τη συγκεκριμένη θέση (Βιογραφικά που θα αποσταλούν χωρίς επιστολή εκδήλωσης ενδιαφέροντος, δεν θα θεωρηθούν έγκυρα και δεν θα συμπεριληφθούν στην διαδικασία αξιολόγησης)
- έως την Τετάρτη 19 Ιουλίου 2023 στις 17:00, τα κάτωθι, με τίτλο «Προκήρυξη για τη θέση Κοινωνικού Λειτουργού στον Ξενώνα Ασυνόδευτων Ανηλίκων».
- έως την Τετάρτη 19 Ιουλίου 2023 στις 17:00, τα κάτωθι, με τίτλο «Προκήρυξη για την θέση Επιμελητή Καθαριότητας Κέντρο Φιλοξενίας Ασυνόδευτων ανηλίκων- Ωραιόκαστρο ή/και Ταγαράδες ή/και Περαία».
- έως την Τετάρτη 19 Ιουλίου 2023 στις 17:00, τα κάτωθι, με τίτλο «Προκήρυξη για τη θέση Νοσηλευτή στον Ξενώνα Ασυνόδευτων Ανηλίκων».
- έως την Τετάρτη 19 Ιουλίου 2023 στις 17:00, τα κάτωθι, με τίτλο «Προκήρυξη για τη θέση Ψυχολόγου στον Ξενώνα Ασυνόδευτων Ανηλίκων».
- έως την Πέμπτη 20 Ιουλίου 2023, τα κάτωθι, με τίτλο «Προκήρυξη για την θέση Διοικητικού- Ταγαράδες ή/και Ωραιόκαστρο ».
- έως την Τετάρτη 26 Ιουλίου 2023 στις 17:00, τα κάτωθι, με τίτλο «Προκήρυξη για την θέση Εκπαιδευτικού- Κέντρο Φιλοξενίας Το Σπίτι της ΑΡΣΙΣ»