Η Αctionline, εταιρία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού, αναζητά, για λογαριασμό πελάτη της, μεγάλης τράπεζας και για άμεση πρόσληψη, υπαλλήλους εξυπηρέτησης εισερχομένων κλήσεων πελατών (Call Center Agent).
Περιγραφή θέσης:
- Τηλεφωνική υποστήριξη και εξυπηρέτηση πελατών για θέματα καρτών και ηλεκτρονικής τραπεζικής
- Διαχείριση αιτημάτων εισερχόμενων κλήσεων, επίλυση τεχνικών και άλλων προβλημάτων, απώλειες καρτών
- Δημιουργία στέρεων σχέσεων με πελάτες εξυπηρετώντας τους γρήγορα, αποτελεσματικά και με απόλυτο επαγγελματισμό
Προσόντα:
- Απόφοιτοι Λυκείου ή ΙΕΚ ή τριτοβάθμιας εκπαίδευσης
- Επιθυμητή η εμπειρία σε τηλεφωνικό κέντρο (σε εταιρίες τηλεπικοινωνίας, ασφαλιστικού τομέα, ενέργειας κλπ)
- Ευελιξία εργασίας με βάρδιες ( από Δευτέρα έως Κυριακή με 2 ρεπό )
- Ικανότητα επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης
- Εξοικείωση με τη χρήση Η/Υ
Παρέχεται
- Πενθήμερη part time, απασχόληση με κυλιόμενο ωράριο και βάρδιες από 08:00πμ -22:00 ,μμ
- Αποδοχές: 5ωρο : 530€ μικτά / 6ωρο: 630€ μικτά / 7ωρο: 740€ μικτά και ασφάλιση
- Εργασία σε εγκαταστάσεις τράπεζας
- Εύκολη πρόσβαση με ΜΜΜ στην Καλλιθέα
Μπορείτε να στείλετε «τώρα» το βιογραφικό σας ηλεκτρονικά μέσω της επίσημης σελίδας της Actionline.