Breaking news

xamogelopaidiou
A

Το «Χαμόγελο του Παιδιού» είναι εθελοντικός, μη κερδοσκοπικός οργανισμός που λειτουργεί στην Ελλάδα, με στόχο την προάσπιση των δικαιωμάτων των παιδιών και την αντιμετώπιση καθημερινών προβλημάτων τους.

Η δράση του περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τη φιλοξενία παιδιών που βρίσκονται σε κίνδυνο, την τηλεφωνική υποστήριξή τους, προγράμματα συμβουλευτικής και κοινωνικής ένταξης, την ενίσχυση οικογενειών που τελούν σε ένδεια, καθώς και τη διοργάνωση εκστρατειών ενημέρωσης η πολιτιστικών και αθλητικών εκδηλώσεων.

Το Χαμόγελο του Παιδιού αναζητά κατάλληλους υποψήφιους για να καλύψει τις θέσεις

  1. Κοινωνικός Λειτουργός

  2. Press & Communication Officer 

  3. Συντονιστής Επιχειρησιακού Κέντρου

1) Το Χαμόγελο του παιδιού αναζητά κατάλληλο υποψήφιο/υποψήφια, για να καλύψει τη θέση του/της Κοινωνικού Λειτουργού στο Κέντρο Άμεσης Κοινωνικής και Ιατρικής Επέμβασης στην Μυτιλήνη.

Κύρια καθήκοντα και βασικές αρμοδιότητες

  • Κοινωνική, συμβουλευτική και υλική υποστήριξη οικογενειών
  • Λήψη κοινωνικού ιστορικού
  • Συνεργασία με υπηρεσίες κρατικές ή μη, με στόχο την ολιστική υποστήριξη της οικογένειας
  • Κατ’ οίκον επισκέψεις
  • Συμβουλευτική υποστήριξη στην Γραμμή 1056 & 116111 και Διαχείριση έκτακτων περιπτώσεων των Γραμμών 1056 & 116000 στην ευρύτερη περιοχή
  • Διαχείριση παραπομπών ιατρικών περιστατικών τόσο από Δημόσιους Φορείς, όσο και από την ίδια την οικογένεια ή το ευρύτερο συγγενικό περιβάλλον του παιδιού που νοσεί
  • Συμβολή στη διοργάνωση όλων των δράσεων του οργανισμού που απαιτούνται για την έγκαιρη συγκέντρωση των απαραίτητων ειδών για την στήριξη των οικογενειών
  • Τηλεφωνικό κέντρο – διαχείριση κλήσεων – Εξυπηρέτηση Πελατών
  • Οργάνωση και συμμετοχή σε bazaar και εκδηλώσεις
  • Ανάθεση εργασιών σε εθελοντές
  • Ενημέρωση για παραλαβή-παράδοση παραγγελιών (μπομπονιέρες, προσκλητήρια, κουμπαράδες)
  • Ηλεκτρονική καταχώρηση στοιχείων δωρητών

Απαραίτητα προσόντα υποψηφίων

  • Πτυχίο Κοινωνικής Εργασίας (Α.Ε.Ι. ή Τ.Ε.Ι.) και Άδεια άσκησης επαγγέλματος
  • Επαγγελματική ικανότητα και σχετική προϋπηρεσία τουλάχιστον 3 ετών
  • Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας
  • Άριστη γνώση ηλεκτρονικών υπολογιστών (Microsoft office, excel, internet, power point)
  • Άριστη Ικανότητα συγγραφής επιστολών προς φορείς, υπηρεσίες και χορηγούς
  • Άδεια Οδήγησης

Επιπλέον επιθυμητά χαρακτηριστικά και δεξιότητες

  • Ικανότητα αντίληψης, προγραμματισμού και ελέγχου
  • Υψηλή προσαρμοστικότητα
  • Ικανότητα εργασίας σε συνθήκες πίεσης
  • Ικανότητα διαχείρισης κρίσεων
  • Ικανότητα συνεργασίας και επικοινωνίας
  • Συναισθηματική ανθεκτικότητα  

Διαδικασίας Υποβολής Αίτησης

  • Ενδέχεται να ζητηθούν από τους υποψηφίους συστατικές επιστολές.
  • Σε συνέντευξη θα κληθούν όσοι διαθέτουν τα απαραίτητα τυπικά προσόντα που αναγράφονται ανωτέρω.
  • Τα στοιχεία που υποβάλετε θα χρησιμοποιηθούν μόνο από Το Χαμόγελο του Παιδιού και θα διαγραφούν με την πάροδο 6 μηνών.

2) «Το Χαμόγελο του Παιδιού» αναζητά κατάλληλο υποψήφιο/υποψήφια, για να καλύψει τη θέση του Press & Communication Officer για πλήρη απασχόληση στο Γραφείο Τύπου & Επικοινωνίας στην Αθήνα. 
 
Κύρια καθήκοντα και βασικές αρμοδιότητες :

  • Σύνταξη Δελτίων Τύπου σε ΜΜΕ/ site / Facebook / Newsletter, ενημερωτικών σημειωμάτων, αναφορών, παρουσιάσεων και άλλου επικοινωνιακού υλικού (στην ελληνική & αγγλική γλώσσα)
  • Συμμετοχή στη δημιουργία και στην υλοποίηση του ετησίου στρατηγικού πλάνου επικοινωνίας
  • Συγγραφή και συντονισμός προσκλήσεων / press kits σε ΜΜΕ για εκδηλώσεις που αφορούν τον Οργανισμό και follow up
  • Επικοινωνία με δημοσιογράφους και ορισμός συνεντεύξεων
  • Διαχείριση social media
  • Διαχείριση site
  • Σχεδιασμός νέας καμπάνιας - brainstorming
  • Σύνταξη ετήσιων απολογισμών
  • Σύνταξη επιστολών οργανισμού σε συνεργασία με τα αρμόδια τμήματα
  • Οργάνωση παρουσίασης οργανισμού σε ΜΜΕ με στόχο την εξεύρεση πόρων 

Απαραίτητα προσόντα υποψηφίων :

  • Πτυχίο ΑΕΙ στον τομέα της Επικοινωνίας & ΜΜΕ ή άλλων Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών.
  • Μεταπτυχιακός τίτλος στον τομέα της Επικοινωνίας & ΜΜΕ ή άλλων Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών.
  • Τουλάχιστον 5ετής εργασιακή εμπειρία σε θέματα της επικοινωνίας & ΜΜΕ, μη κυβερνητικούς φορείς ή άλλους κρατικούς ή ιδιωτικούς φορείς.
  • Αποδεδειγμένη άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας σε γραπτό και προφορικό λόγο.
  •  Άριστη γνώση Η/Υ.


Επιπλέον επιθυμητά χαρακτηριστικά και δεξιότητες

  • Επικοινωνιακή δεινότητα, ευχέρεια λόγου και παρουσίασης μπροστά σε κοινό (αγγλικά/ ελληνικά).
  • Ικανότητα ανάληψης και διαχείρισης πολλαπλών καθηκόντων σε καθορισμένες προθεσμίες.
  • Επαγγελματισμός, οργάνωση και συνέπεια.
  • Ικανότητα εργασίας σε ομάδα.

- Ενδέχεται να ζητηθούν από τους υποψηφίους συστατικές επιστολές.

3) Το Χαμόγελο του Παιδιού αναζητά κατάλληλο υποψήφιο/υποψήφια, για να καλύψει θέση – πλήρους απασχόλησης – Συντονιστή Επιχειρησιακού Κέντρου στην Αθήνα.

Κύρια καθήκοντα και βασικές αρμοδιότητες

  • Σχεδιασμός, υλοποίηση και συντονισμός όλων των έκτακτων δράσεων/επιχειρήσεων, που αφορούν στην άμεση αντιμετώπιση εκτάκτων καταστάσεων με σκοπό κάλυψη αναγκών και την άμεση παροχή βοήθειας σε παιδιά και οικογένειές
  • Σχεδιασμός και υλοποίηση δράσεων πρόληψης, διαχείρισης και αποκατάστασης καταστροφών και εκτάκτων αναγκών
  • Κάνει προτάσεις για υλοποίηση προγραμμάτων εκπαίδευσης και επιμόρφωσης του προσωπικού, εθελοντών και επωφελούμενων σε θέματα πρόληψης και αντιμετώπισης καταστροφών, υγιεινής και ασφάλειας, εκπαίδευση πρώτων βοηθειών, εκτίμηση επικινδυνότητας, αναβάθμιση ασφάλειας δομών και κτιρίων, πυρασφάλειας, εξειδικευμένου εξοπλισμού, εκπόνησης σχεδίων αντιμετώπισης εκτάκτων καταστάσεων, κ.α
  • Συντονισμός της Ομάδας Έρευνας και Διάσωσης “Θανάσης Μακρής” σε συνεργασία την Ευρωπαϊκή γραμμή 116000 για τα Εξαφανισμένα παιδιά

Απαραίτητα προσόντα υποψηφίων

  • Πτυχίο ΑΕΙ στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, Οικονομικών επιστημών Πληροφοριακά Συστήματα, Τεχνικών επιστημών ή πτυχίο σε συναφή τομέα
  • Αποδεδειγμένη εργασιακή εμπειρία ως Συντονιστής Επιχειρήσεων ή σε παρόμοια θέση
  • Άριστη γνώση η/υ
  • Επάρκεια στα Αγγλικά και Ελληνικά, γραπτά και προφορικά
  • Άριστες δεξιότητες στρατηγικού σχεδιασμού και επίλυσης προβλημάτων

 Επιπλέον επιθυμητά χαρακτηριστικά και δεξιότητες

  • Γνώση οργανωτικής αποτελεσματικότητας και διαχείρισης λειτουργιών
  • Διαμόρφωση στρατηγικών και επιχειρησιακών στόχων
  • ]Καλή διαχείριση χρόνου, ιεράρχηση προτεραιοτήτων και ικανότητες πολλαπλών εργασιών
  • Ικανότητα να αποδίδει σε συνθήκες πίεσης
  • Υπευθυνότητα & συνέπεια
  • Υψηλή προσαρμοστικότητα

Για να διαβάσετε περισσότερα για τις θέσεις και να καταθέσετε το βιογραφικό σας, πατήστε εδώ

Google News Ακολουθήστε το Proson στo Google News

Δημοφιλείς Ειδήσεις