Η Κυκλαδική Εταιρεία Ανάπτυξης, Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία του Επιμελητηρίου Κυκλάδων, επιθυμεί να προσλάβει υπάλληλο διαχείρισης χρηματοδοτούμενων προγραμμάτων και λογιστή με έδρα την Σύρο.
Ενδεικτικά στις εργασίες περιλαμβάνονται:
Υπάλληλος διαχείρισης χρηματοδοτούμενων προγραμμάτων
- Παρακολούθηση του φυσικού & οικονομικού αντικειμένου, τήρηση χρονοδιαγραμμάτων
- Διεξαγωγή πληρωμών
- Δημοσίευση των σχετικών στοιχείων όπου προβλέπεται (π.χ ΚΗΜΔΗΙ)
- Σύνταξη και υποβολή αναφορών για την πορεία υλοποίησης ως προς το φυσικό & οικονομικό αντικείμενο
- Εργασίες σχετικές με Προσκλήσεις, Διαγωνισμούς, Συμβάσεις
- Σύνταξη ενημερωτικών σημειωμάτων και ετήσιων εκθέσεων προόδου
Προσόντα:
- Πτυχίο ΑΕΙ ΤΕΙ σε αντικείμενα Οικονομικών (μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών θα εκτιμηθούν ανάλογα)
- Επαγγελματική - εργασιακή εμπειρία τουλάχιστον τριών (3) ετών στην υποστήριξη της διαχείρισης ή/και της παρακολούθησης και του ελέγχου του οικονομικού αντικειμένου χρηματοδοτούμενων έργων
- Οργανωτικές & διοικητικές ικανότητες, ικανότητες επικοινωνίας και ομαδικής εργασίας, ευχάριστη προσωπικότητα
- Άριστη ικανότητα χρήσης γραπτού και προφορικού λόγου
- Άριστη γραπτή και προφορική γνώση της Αγγλικής γλώσσας
- Άριστη γνώση χειρισμού Η/Υ (περιβάλλον MS OFFICE, χρήση Internet, κ.τ,λ.)
- Δυνατότητα απασχόλησης και πέραν του ωραρίου
Λογιστής
Αρμοδιότητες:
- Οικονομική διαχείριση σεμιναρίων
- Σύνταξη προϋπολογισμών -τροποποιήσεων και απολογισμών και παρακολούθηση της καλής εκτέλεσης τους
- Διαχείριση της μισθοδοσίας του προσωπικού και παρακολούθηση της σχετικής νομοθεσίας
- Προετοιμασία και παρακολούθηση εκτέλεσης συμβάσεων με τρίτους
- Διαχείριση φορολογικών και οικονομικών υποχρεώσεων όπως ενδεικτικά διαχείριση εισπράξεων εσόδων-εξόφλησης προμηθευτών και Ηλεκτρονική υποβολή Α.Π.Δ
Προσόντα:
- Πτυχίο ΑΕΙ ΤΕΙ σε ανπκείμενα Οικονομικών Λογισπκής (μεταπτυχιακοίτίτλοι σπουδών θα εκτιμηθούν ανάλογα)
- Τουλάχιστον 3 έτη προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση-λογιστήριο
- Γνώσεις απλογραφικών/διπλογραφικών (γνώση λογιστικής δημοσίου τομέα θα εκτιμηθεί ανάλογα)
- Γνώση χειρισμού προγραμμάτων ERP εμπορικής και λογιστικής διαχείρισης
- Οργανωτικές & διοικητικές ικανότητες, ικανότητες επικοινωνίας και ομαδικής εργασίας, ευχάριστη προσωπικότητα
- Άριστη ικανότητα χρήσης γραπτού και προφορικού λόγου
- Άριστη γραπή και προφορική γνώση της Αγγλικής γλώσσας
- Άριστη γνώση χειρισμού Η/Υ (περιβάλλον MS OFFICE, χρήση Internet, κ.τ,λ.)
- Δυνατότητα απασχόλησης και πέραν του ωραρίου
Το άνοιγμα των προσφορών θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 16 Μαΐου του 2023 και ώρα 10:00 π.μ. στα γραφεία της Διεύθυνση Κοινωνικής Μέριμνας.
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να στείλουν αναλυτικό βιογραφικό στην ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected].