Breaking news

Νέες θέσεις εργασίας και προσλήψεις
A

ΗΜΚΟ «Ζεύξις» που ιδρύθηκε το καλοκαίρι του 2018, αποτελεί σύνδεσμο ανάμεσα στο Κράτος, τους κοινωνικούς φορείς και τις οργανώσεις για την προστιθέμενη αξία που η συνεργασία αυτών μπορεί να αποδώσει προς όφελος όλων όσοι χρειάζονται βοήθεια. Συγκεκριμένα αποτελεί αρωγό όχι μόνον για την κάλυψη των κενών σε συγκεκριμένους τομείς ανθρωπιστικής βοήθειας αλλά και προσφοράς υψηλού επιπέδου υπηρεσιών για τη βέλτιστη αξιοποίηση των διαθέσιμων οικονομικών πόρων.

Η «Ζεύξις» προσλαμβάνει προσωπικό για την κάλυψη τριών θέσεων εργασίας 

Ειδικότητες

  • Υπεύθυνος Τμήματος HR
  • Διερμηνέας Σομαλικών (Μερικής Απασχόλησης)
  • Κοινωνικός Λειτουργός (Πλήρους Απασχόλησης)

Υπεύθυνος Τμήματος HR

Τύπος Σύμβασης
Έναρξη συνεργασίας άμεση . Η θέση εργασίας αφορά πλήρη απασχόληση 40 ώρες και 5 ημέρες την εβδομάδα με σταθερό ωράριο. Η διάρκεια της σύμβασης είναι ορισμένου χρόνου με δυνατότητα ανανέωσης.

Περιοχή
Αθήνα, Κέντρο

Περιγραφή καθηκόντων & Βασικές Αρμοδιότητες

Οι αρμοδιότητες, οι υποχρεώσεις και τα παραδοτέα του κατόχου της θέσης αποτυπώνονται ως ακολούθως:
⦁ Καταγραφή των αναγκών του οργανισμού σε επίπεδο στελέχωσης και σύνταξη σχετικών προτάσεων.
⦁ Δημιουργία περιγραφής θέσεων εργασίας με καταγραφή αρμοδιοτήτων κτλ
⦁ Δημιουργία και διαχείριση βάσης δεδομένων με βιογραφικά.
⦁ Διαχείριση της συνολικής διαδικασίας πρόσληψης και συμμετοχή στη διεξαγωγή των συνεντεύξεων με τους τελικούς υποψηφίους.
⦁ Συγγραφή καθηκοντολογίων και έλεγχος των τελικών συμβάσεων.
⦁ Διαχείριση του αρχείου του προσωπικού σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή και παροχή πληροφοριών κατά τη διαδικασία ελέγχων. Μέριμνα για την ορθή τήρηση των φακέλων, τήρηση των απαραίτητων δικαιολογητικών και επικαιροποίηση αυτών, τήρηση και παρακολούθηση της διαδικασίας γνωστοποιήσεων στις αρμόδιες κατά περίπτωση Αρχές.
⦁ Ανάπτυξη και εφαρμογή συστημάτων αξιολόγησης και εκπαίδευσης του προσωπικού
⦁ Διαχείριση του συστήματος εργασίας του προσωπικού (βάρδιες, άδειες κτλ)
⦁ Καθημερινή επικοινωνία με το ανθρώπινο δυναμικό του οργανισμού για την επίλυση θεμάτων που ανακύπτουν
⦁ Συνεργασία με το λογιστήριο για ζητήματα μισθοδοσίας, παροχών κτλ. Γνώση ΕΡΓΑΝΗ, ΣΕΠΕΝΕΤ και προγραμμάτων μισθοδοσίας.
⦁ Υποστήριξη κατά τη διενέργεια επιτόπιων επαληθεύσεων και ελέγχων
⦁ Επικοινωνία και οδηγίες προς τους Συντονιστές πεδίου για το συντονισμό των εργασιών σε οικονομικά θέματα.
⦁ Τήρηση και παρακολούθηση των απαιτήσεων του Μητρώου Μελών ελληνικών και ξένων ΜΚΟ που δραστηριοποιούνται σε θέματα διεθνούς προστασίας , μετανάστευσης και κοινωνικής ένταξης (ΦΕΚ 3820/Β/09.09.2020) και επικαιροποίηση του σχετικού φακέλου.
⦁ Εκπαίδευση προσωπικού και συντονισμός εκπαιδευτικών προγραμμάτων.

Απαραίτητα Προσόντα

• Πτυχίο ΑΕΙ
• Άριστη γνώση της εργατικής νομοθεσίας
⦁ Προϋπηρεσία δύο (2) τουλάχιστον ετών σε αντίστοιχη θέση (κατά προτίμηση σε ΜΚΟ)
• Άριστη γνώση ΕΡΓΑΝΗ II
• Γνώση των απαιτήσεων του Μητρώου Μελών ελληνικών και ξένων ΜΚΟ
⦁ Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας
⦁ Άριστη γνώση Η/Υ
⦁ Ικανότητα εργασίας υπό συνθήκες πίεσης, ανάληψη πρωτοβουλιών, ικανότητα οργάνωσης και εποπτείας, ικανότητα επίλυσης προβλημάτων σε καθημερινές καταστάσεις κρίσης.

Επιθυμητά Προσόντα:
⦁ Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών σε συναφές αντικείμενο
⦁ Δεύτερη ξένη γλώσσα

Εάν σας ενδιαφέρει η συγκεκριμένη θέση, παρακαλούμε να συμπληρώσετε την παρακάτω αίτηση και να την αποστείλετε μέσω email στο [email protected], αναγράφοντας τον κωδικό HR_2 επισυνάπτοντας τα παρακάτω έγγραφα:

  • Βιογραφικό Σημείωμα
  • Φωτοαντίγραφο/α του/ων τίτλου/ων σπουδών & άδεια ασκήσεως επαγγέλματος
  • Στοιχεία τεκμηρίωσης της προϋπηρεσίας σας & συστατική επιστολή
  • Αντίγραφο Πιστοποιητικού γνώσης ξένων γλωσσών
  • Πιστοποιητικό ή βεβαίωση γνώσης χρήσης Η/Υ

Διερμηνέας Σομαλικών (Μερικής Απασχόλησης)

Διάρκεια Σύμβασης
Η διάρκεια της σύμβασης θα είναι ορισμένου χρόνου. Η θέση αφορά εργασία μερικής απασχόλησης 20 ώρες την εβδομάδα.

Περιοχή
Αττική

Περιγραφή καθηκόντων & Βασικές Αρμοδιότητες
Βασικές αρμοδιότητες του / της Διερμηνέα είναι:

  • Η διευκόλυνση της επικοινωνίας μεταξύ των φιλοξενουμένων του ΚΦΑΑ και της διεπιστημονικής ομάδας μέσω της διερμηνείας ή/και της μετάφρασης σε γλώσσα που κατανοεί ο κάθε ασυνόδευτος ανήλικος, προφορικά ή/και γραπτά χωρίς να διατυπώνει προσωπική άποψη και χωρίς να παρεμβαίνει, με αντικειμενικότητα και χωρίς παρερμηνείες και προσωπικές εκτιμήσεις
  • Η διευκόλυνση της επικοινωνίας των ανηλίκων με δημόσιους οργανισμούς, υπηρεσίες και τοπικούς φορείς, με τους οποίους έρχονται σε επαφή.
  • Η υποχρέωση εμπιστευτικότητας/εχεμύθειας, η υποχρέωση δηλαδή να μην κοινοποιεί σε τρίτους οποιασδήποτε προσωπική πληροφορία των επωφελουμένων, διερμηνεύοντας πάντα σε πρώτο πρόσωπο
  • Η μη απόκρυψη πληροφοριών από τους εξουσιοδοτημένους εκπροσώπους των ωφελούμενων
  • Η μη σύναψη φιλικών σχέσεων με τους επωφελούμενους εντός και εκτός των χώρων των δομών
  • Η άμεση ενημέρωση του συντονιστή για καταστάσεις, που χρειάζονται άμεση αντιμετώπιση, για συμβάντα που δεν εμπίπτουν στην αρμοδιότητά του

Τυπικά Προσόντα
• Άριστη γνώση της Σομαλικής γλώσσας
• Εμπειρία τουλάχιστον 1 έτους ως διερμηνέας
• Εν ισχύ άδεια διαμονής και εργασίας στην Ελλάδα
• Εμπειρία με ευπαθείς κοινωνικές ομάδες, και συγκεκριμένα με ασυνόδευτα παιδιά επιθυμητή
• Καλές επικοινωνιακές δεξιότητες και ικανότητα επίλυσης συγκρούσεων
• Καλή γνώση της ελληνικής γλώσσας και επιθυμητή γνώση της αγγλικής γλώσσας

Εάν σας ενδιαφέρει η συγκεκριμένη θέση, παρακαλούμε να συμπληρώσετε την παρακάτω αίτηση και να την αποστείλετε μέσω email στο [email protected], επισυνάπτοντας τα παρακάτω:

  • Βιογραφικό Σημείωμα
  • Στοιχεία τεκμηρίωσης της προϋπηρεσίας σας & συστατική επιστολή

Κοινωνικός Λειτουργός (Πλήρους Απασχόλησης)

Διάρκεια Σύμβασης
Η διάρκεια της σύμβασης θα είναι ορισμένου χρόνου. Η σύμβαση είναι πλήρους απασχόλησης, 8ωρη εργασία, κυλιόμενο ωράριο (Δευτέρα – Κυριακή).

Περιοχή
Αττική
1. Αρμοδιότητες Κοινωνικού Λειτουργού
Ο κοινωνικός λειτουργός συμμετέχει στην ομάδα υποδοχής του ασυνόδευτου ανήλικου στο ΚΦΑΑ και σε συνεργασία με τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας:

  • ενημερώνει τον ανήλικο σχετικά με τη λειτουργία του κέντρου, τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του εντός και εκτός αυτού,
  • λαμβάνει το κοινωνικό ιστορικό του ανηλίκου,
  • καταρτίζει το ΑΣΔ του ανηλίκου για την εξέλιξή του, λαμβάνοντας υπόψη τη γνώμη του, σε συνεργασία με το πρόσωπο αναφοράς του, και
  • καταρτίζει ή συμβάλλει στη φόρμα αξιολόγησης βέλτιστου συμφέροντος σε συνεργασία με τον επίτροπο του ανηλίκου και άλλους επαγγελματίες.

2. Μεταξύ των καθηκόντων του κοινωνικού λειτουργού περιλαμβάνονται:

  • Η μέριμνα για την παραπομπή του ασυνόδευτου ανήλικου σε δομές πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας ιατρικής περίθαλψης, εάν αυτό κρίνεται αναγκαίο βάσει της υγείας του ανηλίκου.
  • Η ευθύνη της τήρησης του ατομικού προγράμματος ιατρικής φροντίδας αν αυτό είναι απαραίτητο (πχ εμβόλια, εξετάσεις, αγωγή για χρόνια πάθηση), σε συνεργασία με τους φροντιστές/ Υπεύθυνους καθημερινής φροντίδας
  • Η ευθύνη για τα θέματα υγείας των παιδιών και για τις κατευθύνσεις σε θέματα τήρησης της καθαριότητας και της υγιεινής των χώρων και της ατομικής τους υγιεινής
  • Η αναζήτηση, αξιολόγηση και αξιοποίηση όλων των δυνατοτήτων προς όφελος των φιλοξενουμένων οποιασδήποτε υπηρεσίας, ή κοινωνικού προγράμματος, ή προγράμματος επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης, που διατίθεται από την τοπική κοινωνία ή δημόσιους φορείς.
  • Η ενίσχυση των παιδιών στην ανάπτυξη πρωτοβουλιών και αυτενέργειας αλλά και ενδιαφερόντων που θα προάγουν την αυτοεκτίμηση και την ομαλή κοινωνική τους ένταξη
  • Η συνεργασία ιδιαίτερα με τον ψυχολόγο και τον εκπαιδευτικό για την αντιμετώπιση των ζητημάτων ατομικής φροντίδας και εξέλιξης
  • Η συνεργασία με τον Επιστημονικό υπεύθυνο και τον Ψυχολόγο για την κατάρτιση και τήρηση του προγράμματος ψυχοκοινωνικής υποστήριξης
  • Η άμεση ενημέρωση του Συντονιστή για καταστάσεις που χρειάζονται άμεση αντιμετώπιση και που δεν εμπίπτουν στη δική του αρμοδιότητα
  • Η τακτική επαφή με τους φιλοξενουμένους, ιδίως κατά την περίοδο προσαρμογής τους στο ΚΦΑΑ και κατά την προετοιμασία της αποχώρησής τους.
  • Η τήρηση αρχείου για τους φιλοξενούμενους του κέντρου από την είσοδό έως την αποχώρησή τους.
  • Η φροντίδα για την ενημέρωση των ατομικών φακέλων των φιλοξενουμένων και των επιμέρους υποφακέλων (υπογεγραμμένες τις ατομικές συνεδρίες κτλ)
  • Η οργάνωση και συμμετοχή σε ομαδικές και ατομικές συνεδρίες για την κοινωνική υποστήριξη των φιλοξενουμένων, την επίλυση θεμάτων που ανακύπτουν κατά τη διάρκεια της φιλοξενίας, την ικανοποίηση αιτημάτων τους, ή την κάλυψη αναγκών τους.
  • Η ανάπτυξη δραστηριοτήτων για την δημιουργική αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου των ανηλίκων.
  • Η ανάπτυξη του κοινωνικού δικτύου των φιλοξενουμένων, ιδίως μέσω της ανάπτυξης συνεργασιών και λειτουργικών σχέσεων με την τοπική κοινωνία (συμμετοχή σε αθλητικούς συλλόγους ή εργαστήρια δημιουργικής απασχόλησης) και της ένταξής τους στο εκπαιδευτικό σύστημα.
  • Η παρακολούθηση του ατομικού ημερήσιου προγράμματος των παιδιών και η φροντίδα για την υλοποίησή του παράλληλα με την συνοδεία των ασυνόδευτων ανηλίκων τόσο σε δραστηριότητες που συμμετέχουν εκτός του ΚΦΑΑ όσο και σε προσωπικές τους υποθέσεις, που αφορούν στο πλαίσιο προστασίας τους (π.χ. υπηρεσία ασύλου, νοσοκομεία, κ.λπ.)
  • Η επικοινωνία με το ΕΚΚΑ, την Εισαγγελία αλλά και όλες τις υπηρεσίες ή δομές που αφορούν την υποστήριξη του παιδιού
  • Η υποστήριξη της συνεχούς ανάπτυξης των ικανοτήτων του κάθε ανηλίκου με στόχο τη σταδιακή αυτονόμησή του και την μετέπειτα ομαλή μετάβαση στην ενηλικίωση.
  • Η συγκρότηση εθελοντικών ομάδων εργασίας στο πλαίσιο της λειτουργίας του ΚΦΑΑ, καθώς και ο συντονισμός και η εποπτεία της άσκησης των καθηκόντων που αναλαμβάνουν
  • Η διανομή ιματισμού και ειδών ατομικής υγιεινής στους ωφελούμενους της Δομής, ανάλογα με τις ανάγκες τους και σε συνεργασία με το υπόλοιπο απασχολούμενο προσωπικό του ΚΦΑΑ
  • Η συμπλήρωση και ανάρτηση στη διαδικτυακή πύλη www.anynet.gr του Α.Σ.Ο.Α του ανηλίκου

Τυπικά Προσόντα
• Πτυχίο ΑΕΙ/ΑΤΕΙ Κοινωνικής Εργασίας
• Άδεια ασκήσεως επαγγέλματος Κοινωνικού Λειτουργού και Βεβαίωση Εγγραφής στο ΣΚΛΕ.
• Καλή γνώση Αγγλικής ή Γαλλικής Γλώσσας (επίπεδο Β1/Β2)
• Γνώση χειρισμού Η/Υ & σχετική πιστοποίηση
• Προηγούμενη συναφής εργασιακή εμπειρία τουλάχιστον ενός έτους
• Ομαδικό πνεύμα και επικοινωνιακές δεξιότητες
• Ικανότητα επίλυσης συγκρούσεων, αμεροληψία και αντικειμενική κρίση
• Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στη μη διάκριση
• Εχεμύθεια / Εμπιστευτικότητα
• Διάθεση εξέλιξης (κατάρτιση, επιμόρφωση, ενημέρωση)
• Δυνατότητα ευελιξίας και προσαρμογής

Εάν σας ενδιαφέρει η συγκεκριμένη θέση, παρακαλούμε να συμπληρώσετε την παρακάτω αίτηση και να την αποστείλετε μέσω email στο [email protected], αναγράφοντας τον κωδικό SW0422 και επισυνάπτοντας τα παρακάτω έγγραφα:

  • Βιογραφικό Σημείωμα
  • Φωτοαντίγραφο/α του/ων τίτλου/ων σπουδών
  • Φωτοαντίγραφο της άδειας άσκησης επαγγέλματος
  • Στοιχεία τεκμηρίωσης της προϋπηρεσίας σας & συστατική επιστολή
  • Αντίγραφο Πιστοποιητικού γνώσης ξένων γλωσσών
  • Πιστοποιητικό ή βεβαίωση γνώσης χρήσης Η/Υ
Google News Ακολουθήστε το Proson στo Google News

Δημοφιλείς Ειδήσεις