Breaking news

Θέση εργασίας στην H&M στην Αθήνα
A

Η H&M αναφορικά με την αγορά εργασίας της στην Ελλάδα, αναζητά να προσλάβει έναν content editor για την κάλυψη μίας μόνιμης θέσης εργασίας.

Μέσω της συγκεκριμένης θέσης η εταιρεία, επιθυμεί να επιτύχει μία πιο πελατοκεντρική προσέγγιση, ανταποκρινόμενη στις συνεχείς αλλαγές του κλάδου, υπερβαίνοντας τις ανάγκες των πελατών της.

Ο εργαζόμενος της θέσης του content editor καλείτε να συνεισφέρει στην προστιθέμενη αξία των πελατών, σε μια ισχυρή επωνυμία και σε αυξημένες πωλήσεις διασφαλίζοντας την εκτέλεση περιεχομένου σχετικού με τον πελάτη για όλες τις τοπικές δραστηριότητες.

Συγκεκριμένα η εταιρεία αναζητά ένα άτομο με άριστη γνώση του τρόπου δημιουργίας συναρπαστικού ψηφιακού περιεχομένου για κανάλια πολυμέσων και ιστοτόπους.

Θα σας ζητηθεί να δημιουργήσετε με συνέπεια διατάξεις για διαφορετικές χώρες, καθώς και να γράψετε αντίγραφο με βάση τις οδηγίες ταυτότητας και επωνυμίας.

Προηγούμενη εργασιακή εμπειρία στο παρελθόν σε πρακτορεία λιανικής ή δημιουργικής δημιουργίας περιεχομένου μάρκετινγκ για ψηφιακά κανάλια μπορεί να θεωρηθεί πλεονέκτημα.

Διαβάστε επίσης: Ιδιωτικός τομέας: Πάνω από 150 ανοιχτές θέσεις σε 10 μεγάλες εταιρείες

Η περιγραφή της θέσης

  • Συνεργαστείτε στενά με ειδικούς μέσων και ομάδες ηλεκτρονικού εμπορίου για να δημιουργήσετε το καλύτερο περιεχόμενο σχετικό με τον πελάτη, βελτιστοποιημένο για ομάδες-στόχους πελατών, χαρακτηριστικά καναλιού και βέλτιστες πρακτικές.
  • Με βάση τις παγκόσμιες οδηγίες, τα πρότυπα και την ταυτότητα επωνυμίας, θα δημιουργήσετε κύρια αρχεία για email, teasers hm.com, push και social για όλες τις τοπικές δραστηριότητες (πλήρης τιμή και προσφορές). Αυτό περιλαμβάνει τη σύνταξη αντιγράφου στα αγγλικά, την επιλογή των κατάλληλων εικόνων από μια ευρεία επιλογή που παρέχεται κάθε σεζόν από την ομάδα Global, την εξασφάλιση μιας σχετικής συλλογής προϊόντων και τη σύνθεση διατάξεων σε υπάρχοντα πρότυπα.
  • Θα εμβαθύνετε πλήρως στο τοπικό καθημερινό σχέδιο επικοινωνίας πελατών για να κατανοήσετε τις ανάγκες, το σκοπό και το αποτέλεσμα των τοπικών δραστηριοτήτων των πελατών.
  • Συντονισμός με την ομάδα του Regional Production Hub, ώστε να μπορούν να εκτελούν μεταφράσεις, έκδοση και δημοσίευση τοπικού περιεχομένου.
  • Σημείο επαφής για τους ειδικούς των μέσων ενημέρωσης, την ομάδα ηλεκτρονικού εμπορίου και τον περιφερειακό κόμβο παραγωγής όσον αφορά στο περιεχόμενο που δημιουργείται τοπικά.
  • Μαζί με τοπικές ομάδες, θα βεβαιωθείτε ότι κάθε μετάφραση προσαρμοσμένη στο περιεχόμενο εξυπηρετεί τις ανάγκες του πελάτη και θα διασφαλίσετε την ταυτότητα της επωνυμίας σε όλες τις χώρες.
  • Δημιουργική ικανότητα επίλυσης προβλημάτων, για να εξοικονομήσετε χώρο και να μην μπερδεύετε τις πληροφορίες που πρέπει να εμφανίζονται στα υλικά.
  • Δημιουργήστε παραλλαγές αντιγραφής και περιεχομένου για να ενεργοποιήσετε τις δοκιμές AB σε email, push και hm.com.
  • Πραγματοποιήστε ανάλυση σχετικά με την απόδοση του τοπικού περιεχομένου για τις διαφορετικές ομάδες και στόχους πελατών και οπτικοποιήστε τα μαθήματα σε μια κοινή μορφή.
  • Μοιραστείτε πληροφορίες και γνώσεις περιεχομένου με τοπικές, περιφερειακές και παγκόσμιες ομάδες (τριμηνιαίες κριτικές δημιουργικών).
  • Βυθιστείτε πλήρως στις διαφορετικές ομάδες και στόχους πελατών για να κατανοήσετε πώς πρέπει να δημιουργείται και να συντίθεται το περιεχόμενο με τον πιο σχετικό τρόπο.
  • Με βάση τις πληροφορίες και τα δεδομένα των πελατών, βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο που δημιουργείται είναι αυτό που θέλει ο πελάτης και αυτό που δημιουργεί το καλύτερο αποτέλεσμα προς τα καθορισμένα KPI.

Τα απαραίτητα προσόντα

  • Δημιουργική, ευέλικτη και ανοιχτόμυαλη προσωπικότητα, πολυμήχανη και εύκολη στην προσαρμογή στις αλλαγές.
  • Εκπαίδευση στο Marketing ή το Copywriting / Design degree θα συνεκτιμηθεί.
  • Εξαιρετικές δεξιότητες copywriting στα Αγγλικά και ευχέρεια συγγραφής για τη μόδα.
  • Καλή γνώση επεξεργασίας σε δημιουργικά εργαλεία και πακέτο MS Office.
  • Καλή κατανόηση περιεχομένου σε ψηφιακά κανάλια όπως email, push, social και ιστότοποι.
  • Εμπειρία από τη συγγραφή αντιγράφων και τη δημιουργία ιστοριών περιεχομένου για ψηφιακά κανάλια.
  • Οπτική προσέγγιση για τη σύνθεση ιστοριών περιεχομένου και στοιχείων σύμφωνα με τον τόνο της φωνής, τις οδηγίες επωνυμίας και τα πρότυπα.
  • Καλές αναλυτικές και οργανωτικές δεξιότητες, δομημένος και αποτελεσματικός τρόπος εργασίας. Συνεχής βελτίωση του εαυτού του και της ομάδας του.
  • Ο υποψήφιος της θέσης, καλείται να εργαστεί ως πρεσβευτής για την κουλτούρα και τις αξίες της εταιρείας και να οδηγεί με όραμα τους στόχους προς τα εμπρός.
  • Διαχείριση χρόνου, οργανωτικές δεξιότητες, προσανατολισμένη στη λεπτομέρεια και ικανή να προωθήσει στόχους με προληπτική νοοτροπία.
  • Εμπνευσμένη και σαφής επικοινωνία με ικανότητα να εμπνέει τους συναδέλφους προς τη σωστή επίτευξη της εργασίας.

Μπορείτε να κάνετε άμεσα την αίτηση σας για την εκδήλωση ενδιαφέροντος της θέσης εδώ.

Google News Ακολουθήστε το Proson στo Google News

Δημοφιλείς Ειδήσεις