Η ΜΚΟ «Ζεύξις» που ιδρύθηκε το καλοκαίρι του 2018, αποτελεί σύνδεσμο ανάμεσα στο Κράτος, τους κοινωνικούς φορείς και τις οργανώσεις για την προστιθέμενη αξία που η συνεργασία αυτών μπορεί να αποδώσει προς όφελος όλων όσοι χρειάζονται βοήθεια. Συγκεκριμένα αποτελεί αρωγό όχι μόνον για την κάλυψη των κενών σε συγκεκριμένους τομείς ανθρωπιστικής βοήθειας αλλά και προσφοράς υψηλού επιπέδου υπηρεσιών για τη βέλτιστη αξιοποίηση των διαθέσιμων οικονομικών πόρων.
Θέση Εργασίας
Η «Ζεύξις» αναζητά Υπεύθυνο οικονομικής διαχείρισης και λογιστικής παρακολούθησης.
- Υπεύθυνος οικονομικής διαχείρισης και λογιστικής παρακολούθησης
Τύπος Σύμβασης
Η θέση εργασίας αφορά πλήρη απασχόληση 40 ώρες και 5 ημέρες την εβδομάδα με σταθερό ωράριο.
Περιοχή
Αθήνα
Περιγραφή καθηκόντων & Βασικές Αρμοδιότητες
Οι αρμοδιότητες, οι υποχρεώσεις και τα παραδοτέα του Υπεύθυνου Οικονομικής Διαχείρισης αποτυπώνονται ως ακολούθως:
- Κατάρτιση και υποβολή των οικονομικών αναφορών (δελτία δαπανών) σύμφωνα με τις απαιτήσεις και τους οδηγούς διαχείρισης και οδηγίες των δράσεων
- Συλλογή/ταξινόμηση των παραστατικών και έλεγχος στοιχείων επαλήθευσης των δαπανών
- Παρακολούθηση ορθότητας και επιλεξιμότητας διαδικασιών προμηθειών ειδών και υπηρεσιών (πχ έγκριση αιτημάτων προμήθειας κ.τ.λ.)
- Όλες οι απαιτούμενες διοικητικές και λοιπές ενέργειες που καθιστούν τις δαπάνες επιλέξιμες (π.χ. Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων, Μητρώο επιχορηγούμενων φορέων στη Διαύγεια).
- Τήρηση φακέλων / αρχείου έντυπου και ηλεκτρονικού σχετικά με την πιστοποίηση του οικονομικού αντικειμένου
- Έλεγχος των παραστατικών των αναδόχων τόσο ως προς την ορθότητα τους όσο και βάσει των υπογεγραμμένων συμβάσεων κωδικοποίηση παραστατικών και προώθηση προς πληρωμή με μέριμνα για την έγκαιρη εξόφληση όλων των οφειλών προς προμηθευτές, συνεργάτες και προσωπικό
- Συμμετοχή στις συναντήσεις των ομάδων εργασίας
- Συμμετοχή στη σύνταξη των απολογιστικών εκθέσεων σχετικά με την πορεία υλοποίησης των δράσεων
- Στενή συνεργασία με τον Συντονιστή της κάθε δράσης για την παρακολούθηση του προϋπολογισμού των έργων και την καλή εκτέλεση αυτών
- Την παρακολούθηση της απορρόφησης του προϋπολογισμού των έργων και την έγκαιρη και τεκμηριωμένη πρόταση τροποποίησής τους, προτάσεις για τη διαχείριση των αποκλίσεων οικονομικού αντικειμένου
- Υποβολή των αιτημάτων χρηματοδότησης και παρακολούθηση των διαδικασιών εκταμίευσης.
- Υποστήριξη κατά τη διενέργεια επιτόπιων επαληθεύσεων και ελέγχων
- Επικοινωνία και οδηγίες προς τους Συντονιστές πεδίου για το συντονισμό των εργασιών σε οικονομικά θέματα.
- Συμμετοχή σε σύνταξη προδιαγραφών τευχών δημοπράτησης υποέργων συμβάσεων/προσκλήσεων προμηθειών ειδών και υπηρεσιών.
- Συνεργασία με το λογιστήριο και συμβολή στη λογιστική παρακολούθηση των έργων
Απαραίτητα Προσόντα
-
Πτυχίο οικονομικής κατεύθυνσης ΑΕΙ ή ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής
- Προϋπηρεσία σε θέση οικονομικής διαχείρισης χρηματοδοτούμενων προγραμμάτων και έργων εθνικών, ευρωπαϊκών κτλ
- Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας
- Άριστη γνώση Η/Υ
- Ικανότητα εργασίας υπό συνθήκες πίεσης, ανάληψη πρωτοβουλιών, ικανότητα οργάνωσης και εποπτείας, ικανότητα επίλυσης προβλημάτων σε καθημερινές καταστάσεις κρίσης
- Δυνατότητα ταξιδιών
- Δίπλωμα οδήγησης
Επιθυμητά Προσόντα
-
Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών σε συναφές αντικείμενο
-
Προϋπηρεσία σε οργάνωση/φορέα της κοινωνίας των πολιτών
Εάν σας ενδιαφέρει η συγκεκριμένη θέση, παρακαλούμε να συμπληρώσετε την παρακάτω αίτηση και να μας την αποστείλετε μέσω email στο [email protected] (mailto:[email protected]), επισυνάπτοντας τα παρακάτω:
- Βιογραφικό Σημείωμα
- Φωτοαντίγραφο/α του/ων τίτλου/ων σπουδών
- Στοιχεία τεκμηρίωσης της προϋπηρεσίας και συστατική/ές επιστολή/ές
- Αντίγραφο πιστοποιητικού γνώσης ξένων γλωσσών
- Πιστοποιητικό ή βεβαίωση γνώσης χρήσης Η/Υ