CLOSE

Breaking news

praktiker
A

Η Praktiker Hellas ηγέτιδα στο ελληνικό δίκτυο καταστημάτων DIY (Do It Yourself) & Home Improvement, βρίσκεται στο πλευρό των Ελλήνων καταναλωτών από το 1991.

Η δυναμική της παρουσία και πορεία στην ελληνική αγορά συνεχίζεται με τη συνεχή υποστήριξη των ανθρώπων της, επιδιώκοντας την όλο και πιο αυξανόμενη εμπιστοσύνη των πελατών της, με σημαία τη βέλτιστη αγοραστική τους εμπειρία.

Θέσεις εργασίας

Τα καταστήματα Praktiker Ξάνθης αναζητούν Σύμβουλος Πωλήσεων και Deputy Store Manager.

Σύμβουλος Πωλήσεων

Αρμοδιότητες:

  • Διασφάλιση ποιοτικής εξυπηρέτησης των πελατών του καταστήματος και παροχή πληροφοριών για την κατάλληλη χρήση των προϊόντων.
  • Εξασφάλιση επάρκειας προϊόντων στον τομέα ευθύνης του καθώς και ευταξίας του χώρου έκθεσης και αποθήκευσης προϊόντων.
  • Παροχή πληροφοριών και πρακτικών λύσεων σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρίας.
  • Επίτευξη ποσοτικών και ποιοτικών στόχων εφαρμόζοντας τις διαδικασίες και την εμπορική πολιτική της εταιρείας.

Προφίλ υποψηφίου:

  • Επιθυμητές σπουδές ΑΕΙ/ ΤΕΙ/ Κολλέγιο/ ΙΕΚ
  • Επιθυμητή εργασιακή εμπειρία σε ανάλογη θέση
  • Καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας
  • Καλή γνώση Η/Υ
  • Ανεπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας και οργάνωσης
  • Επαγγελματική συμπεριφορά και ομαδικό πνεύμα
  • Αυτοπαρακίνηση και υπευθυνότητα

Η εταιρία προσφέρει:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών και δυναμικό σχήμα bonus
  • Πρόγραμμα ιδιωτικής νοσοκομειακής κάλυψης και εκπτώσεις προσωπικού
  • Σύγχρονο περιβάλλον εργασίας
  • Συνεχή εκπαίδευση
  • Ευκαιρίες εξέλιξης και ανάπτυξης

Ακολουθήστε το proson.gr και στο Twitter  για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα τελευταία νέα του εργασιακού τομέα!

Deputy Store Manager

Αρμοδιότητες:

  • Σε συνεργασία με τον Διευθυντή Καταστήματος, εξασφαλίζει την αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πελατών καθώς και την κατάλληλη διοίκηση του ανθρώπινου δυναμικού.
  • Υποστηρίζει ενεργά την επίτευξη των εταιρικών στόχων, την αύξηση των πωλήσεων και την προώθηση των προϊοντικών κατηγοριών καθώς και παρεχόμενων υπηρεσιών.
  • Έχει στην ευθύνη του, τον έλεγχο των αποθεμάτων και την αναδιάταξη τους ανάλογα με τις ανάγκες του καταστήματος.
  • Εφαρμόζει και μεριμνά για την τήρηση των εταιρικών πολιτικών και διαδικασιών της εταιρείας από το σύνολο του προσωπικού του καταστήματος.
  • Αξιοποιεί τα διαθέσιμα εργαλεία της εταιρείας για την ανάπτυξη της απόδοσης του προσωπικού, ενώ παράλληλα παρέχει συνεχή ανατροφοδότηση και καθοδήγηση.
  • Διασφαλίζει την άρτια εικόνα του καταστήματος και τη διατήρηση της εταιρικής ταυτότητας, στην περιοχή του καταστήματος ευθύνης του.
  • Παρακολουθεί τις εξελίξεις της αγοράς, του κλάδου καθώς και του ανταγωνισμού, και προχωρά σε βελτιωτικές προτάσεις.

Κάντε κλικ στα ενεργά link και καταθέστε το βιογραφικό σας. 

Google News Ακολουθήστε το Proson στo Google News

Δημοφιλείς Ειδήσεις