H Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης αναζητά έναν νέο εργαζόμενο για τη στελέχωση της γραμματειακής υποστήριξης προγράμματος στα Ιωάννινα.
Η σύναψη μίσθωσης έργου ιδιωτικού δικαίου αφορά στο πλαίσιο του Προγράμματος «Ετήσιο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης (ΕΠΠΑΙΚ) και Πρόγραμμα Ειδίκευσης στην Συμβουλευτική και τον Προσανατολισμό (ΠΕΣΥΠ)»
Η καταληκτική ημερομηνία υποβολής των αιτήσεων είναι την Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2023.
Τα απαιτούμενα προσόντα της θέση εργασίας στην Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης
- Πτυχίο ΑΕΙ της ημεδαπής ή ισότιμου της αλλοδαπής αναγνωρισμένου από το ΔΟΑΤΑΠ
- Τεκμηριωμένη εμπειρία συναφής με το αντικείμενο της θέσης σε εκπαιδευτικά προγράμματα ΑΕΙ
- Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (για άντρες)
- Πιστοποιημένη γνώση Η/Υ
Το αντικείμενο
Στο πλαίσιο υλοποίησης του Προγράμματος «Ετήσιο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης (ΕΠΠΑΙΚ) και Πρόγραμμα Ειδίκευσης στην Συμβουλευτική και τον Προσανατολισμό (ΠΕΣΥΠ)» για το ακαδ. έτος 2022-2023 και για το χρονικό διάστημα όπως αυτό αποτυπώνεται στην παρούσα πρόσκληση, και κατά το ωράριο λειτουργίας της Γραμματείας (12:00 – 20:00) καθημερινά κατά τις εργάσιμες ημέρες της εβδομάδας, θα παρέχεται το κάτωθι έργο:
-
οργάνωση και τήρηση αρχείου
- έκδοση πάσης φύσεως πιστοποιητικών και εγγράφων
- συνεργασία με τον Επιστημονικό Υπεύθυνο, τους συντονιστές, τη Γραμματέα του Προγράμματος και λοιπούς εμπλεκόμενους στο Πρόγραμμα
- παρακολούθηση ομαλής διεξαγωγής του Προγράμματος
- επικοινωνία με σπουδαστές, διδάσκοντες και λοιπούς εμπλεκόμενους στο Πρόγραμμα
- καταχώριση στοιχείων αξιολόγησης
- κατάρτιση προγράμματος εξετάσεων και επίβλεψη ομαλής διεξαγωγής τους
- διοικητικές υποστηρικτικές διαδικασίες
- τήρηση πρωτοκόλλου
- συμμετοχή στην τήρηση μητρώου πτυχιούχων και συνεργατών
- συλλογή δικαιολογητικών για την εγγραφή και την παρακολούθηση των σπουδαστών/τριών
- παροχή πάσης φύσης πληροφοριών και στοιχείων σχετικών με το Πρόγραμμα
- αποδελτίωση ερωτηματολογίων σπουδαστών/τριών
- συμμετοχή στη σύνταξη ημερολογίων
- δακτυλογραφήσεις
- καταχώρηση βαθμολογίων
- εισαγωγή και επεξεργασία στοιχείων σε Η/Υ
- σύνταξη και συλλογή όλων των απαραίτητων, για την προώθηση διοικητικών και λοιπών υποθέσεων, εγγράφων και διεκπεραίωση υποθέσεων για την εύρυθμη υλοποίηση του προγράμματος
- οργάνωση και τήρηση αρχείου Πρακτικών Ασκήσεων Διδασκαλίας (ΠΑΔ)
- τήρηση μητρώου φοιτητών και συνεργατών ΠΑΔ
- κατάρτιση και παρακολούθηση προγράμματος ΠΑΔ
- παροχή πάσης φύσης πληροφοριών και στοιχείων σχετικών με την ΠΑΔ
- επικοινωνία με σπουδαστές, επόπτες, λοιπούς εμπλεκόμενους στην υλοποίηση των ΠΑΔ
- σύνταξη και συλλογή όλων των απαραίτητων για την προώθηση διοικητικών και λοιπών υποθέσεων εγγράφων για την εύρυθμη υλοποίηση των ΠΑΔ
- κάθε άλλη εργασία απαραίτητη για την υλοποίηση του Προγράμματος
Ολόκληρη η προκήρυξη για την κάλυψη της θέσης ΕΔΩ.
Η διάρκεια της σύμβασης
Από την ημερομηνία ανάρτησης της απόφασης ανάθεσης των εργασιών στο πρόγραμμα Διαύγεια έως 30 Ιουνίου 2023, με δυνατότητα παράτασης σε περίπτωση παράτασης του Προγράμματος
Η αμοιβή
Το μηνιαίο κόστος στο έργο ανέρχεται έως του ποσού των 1.800€, το οποίο περιλαμβάνει την αμοιβή του δικαιούχου, πάσης φύσης νόμιμες κρατήσεις, ασφαλιστικές εισφορές εργοδότη εφόσον ο δικαιούχος εμπίπτει στις διατάξεις του άρθρου 39 παρ. 9 του ν. 4387/2016, και Φ.Π.Α σε περίπτωση υπαγωγής του δικαιούχου σε καθεστώς Φ.Π.Α.
Η υποβολή των αιτήσεων συμμετοχής
Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να υποβάλουν την πρότασή τους σε σφραγισμένο φάκελο. Η υποβολή των προτάσεων μπορεί να γίνει αυτοπροσώπως ή ταχυδρομικώς (συστημένη επιστολή) ή με υπηρεσία ταχυμεταφορών (courier) στον Ειδικό Λογαριασμό Κονδυλίων Έρευνας της ΑΣΠΑΙΤΕ καθημερινά 9:00-15:00 έως και τις 26/1/2023. Αντικατάσταση, διόρθωση ή συμπλήρωση της πρότασης επιτρέπεται μόνο κατά το χρονικό διάστημα μέχρι τη λήξη της προθεσμίας υποβολής.